Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko muiden elämäntapavalinnoista?

Vierailija
06.10.2018 |

Loukkaannutko henkilökohtaisesti, jos joku toinen on esim. kasvissyöjä tai yksinhuoltaja? Itse en saata hyväksyä ihmisiä, jotka poikkeavat normeista siten, että tulevat siinä samassa rikkoneeksi perusarvoja. Harmittoman poikkeavuuden sallin, mutta siinäkin minun on usein kuulosteltava sisintäni, sillä omatunto ei hetkessä avaudu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkaa tuilla elävät vätykset. Siis ne, joiden pitäisi olla töissä, mutta makaavat kotona laiskoina ja yhteiskunta maksaa kaikki kulut.

Vierailija
2/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaavat ihmiset, jotka uhraavat ainoan elämänsä sellaisen työn tekemiseen, jolla ei ole merkitystä heille itselleen, eikä oikeasti hyötyä muille ihmisille tai maapallolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon, luonnon ja ekosysteemin tuhoajat.

Vierailija
4/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taplaa tyylillään. Säästän loukkaantumisen niihin tapauksiin kun näitä arvoja ja käytäntöjä aletaan tuputtamaan mulle ainoina oikeina.

Vierailija
5/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinhuoltajuus elämäntapavalinta?

6/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuminen tarkoittaa: suuttua, pahoittaa mielensä, tulla murheelliseksi, pahastua.

En pahastu, mutta saatan tulla murheelliseksi, jos jonkun elämäntapa on vaikka itsetuhoinen jollain tavalla. Jos elämäntapa vahingoittaa puolustuskyvyttömiä, esim. lapsia tai vaikka eläimiä, saatan suuttuakin.

Vierailija
7/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Olen masennuksestani huolimatta muuten päästäni terve ja fiksu, luojan kiitos.

Vierailija
8/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkaavat ihmiset, jotka uhraavat ainoan elämänsä sellaisen työn tekemiseen, jolla ei ole merkitystä heille itselleen, eikä oikeasti hyötyä muille ihmisille tai maapallolle.

Etenkin jos vielä haukkuvat ja ivaavat muita, huh mitä pskaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi