Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivä päivältä tunnen yhä enemmän kiitollisuutta siitä etten ole feisbuukissa

Vierailija
06.10.2018 |

Oikean valinnan tehnyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen asia tuntea kiitollisuutta. Itse koen kiitollisuutta asioista, jotka tapahtuvat, en omista valinnoista. Koska omiin valintoihin voi vaikuttaa. En esim. tuntenut tänään kiitollisuutta, että tein hyvää lasagnea, mutta tunsin eilen kiitollisuutta, kun en tyttö selvisi kotiin, vaikka oli kesärenkaat alla ja lunta oli tullut jo tielle.

Vierailija
2/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, mistäs moinen syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen asia tuntea kiitollisuutta. Itse koen kiitollisuutta asioista, jotka tapahtuvat, en omista valinnoista. Koska omiin valintoihin voi vaikuttaa. En esim. tuntenut tänään kiitollisuutta, että tein hyvää lasagnea, mutta tunsin eilen kiitollisuutta, kun en tyttö selvisi kotiin, vaikka oli kesärenkaat alla ja lunta oli tullut jo tielle.

Yks ja toinen tuntee kiitollisuutta siitä, että on tehnyt oikean valinnan. Esimerkiksi että uskalsi erota väkivaltaisesta puolisosta, tai hyppäsi oravanpyörästä vapaaksi taiteilijaksi, tai piti lapsen eikä tehnytkään aborttia. Kyllä siitä voi minusta olla kiitollinen.

Vierailija
4/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on ongelmia somen kanssa, vaikka ei ole mitenkään pakollista.

Vierailija
5/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen saisi tuntea kiitollisuutta siitä, että olen tehnyt oikean valinnan. Toki kiitollisuus sanan paikalle kävisi myös sana tyytyväisyys. ap 

Vierailija
6/6 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen kiitollinen järkevästä valinnastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän