Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että mieheni pettää vaikka meillä ei ole seksiä

Vierailija
05.10.2018 |

Uskon näin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään pettänyt, vaikka pisin tauko oli viisi vuotta.

Vierailija
2/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petätkö sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin asunut miehestä erillään jo vuoden, eikä ole ollut seksiä kertaakaan (vaikkei olisi tarvinnut edes pettää). Ei kaikki vanhemmiksi ryhtyneet ryntää pettämään, vaikkei olisi seksiä.

Vierailija
4/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petätkö sinä?

24/7

Vierailija
5/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies ei petä naistaan naisen kanssa vaan miehen kanssa eli homoilee, koska tätä ei lasketa pettämiseksi. Kova kuhina käy uimahallien miesten saunoissa.

Vierailija
6/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies ei petä naistaan naisen kanssa vaan miehen kanssa eli homoilee, koska tätä ei lasketa pettämiseksi. Kova kuhina käy uimahallien miesten saunoissa.

Höpöhöpö. Turhaan homouttasi täällä selittelet, senkin kaappihomo!

Vierailija
7/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petätkö sinä?

En

Vierailija
8/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tosiaan ole pettämistä jos ei kotona saa.

Vierailija
9/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tosiaan ole pettämistä jos ei kotona saa.

Mieheni saisi kyllä kotona seksiä minulta niin paljon kuin vaan haluaisi.

Vierailija
10/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

Vierailija
11/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Turhaan homouttasi täällä selittelet, senkin kaappihomo!

Tuu kattomaan joku kerta. Ainiin sulla on pääsy kielletty miesten puolelle! :D

Vierailija
12/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei ole syytä epäillä pettämistä. Kumpikaan ei ole kovin seksuaalinen, joten sopii hyvin olla "ilman". Meillä ei ollut seksiä mainittavasti edes silloin alkuaikoina, kun oltiin nuoria.

Vierailija
13/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei ole syytä epäillä pettämistä. Kumpikaan ei ole kovin seksuaalinen, joten sopii hyvin olla "ilman". Meillä ei ollut seksiä mainittavasti edes silloin alkuaikoina, kun oltiin nuoria.

Mulla tämä ei oikein sovi mutta olen vielä muutaman vuoden päättänyt katsoa tätä.

Vierailija
14/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi noin varma, vaimo lopetti seksin pari vuotta sitten ja olen alkanut juosta baareissa/risteilyillä/Lapissa kerran pari kuussa ja noin joka toinen kerta natsaa. Vaimo ei ole tyhmä, joten tietänee missä mennään. Älä kysy, älä kerro... Lasten ja raha-asioiden vuoksi olisi vielä jokunen vuosi pidettävä kulissia pystyssä.

Vierailija
15/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi noin varma, vaimo lopetti seksin pari vuotta sitten ja olen alkanut juosta baareissa/risteilyillä/Lapissa kerran pari kuussa ja noin joka toinen kerta natsaa. Vaimo ei ole tyhmä, joten tietänee missä mennään. Älä kysy, älä kerro... Lasten ja raha-asioiden vuoksi olisi vielä jokunen vuosi pidettävä kulissia pystyssä.

Kärsii ne vanhemmatkin lapset erosta. Kurja tilanne. Entä jos rakastut?

Vierailija
16/16 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni saisi seksiä kotona niin paljon kuin haluaisi, en siis pihtaa. Lisäksi mies ei käy missään yksin tai kavereiden kanssa, ei edes käytä alkoholia. Minä olen ainoa työkaveri ja tiedän mitä hän tekee päivisin. Ap