En usko että mieheni pettää vaikka meillä ei ole seksiä
Kommentit (16)
Olen itsekin asunut miehestä erillään jo vuoden, eikä ole ollut seksiä kertaakaan (vaikkei olisi tarvinnut edes pettää). Ei kaikki vanhemmiksi ryhtyneet ryntää pettämään, vaikkei olisi seksiä.
Aika moni mies ei petä naistaan naisen kanssa vaan miehen kanssa eli homoilee, koska tätä ei lasketa pettämiseksi. Kova kuhina käy uimahallien miesten saunoissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies ei petä naistaan naisen kanssa vaan miehen kanssa eli homoilee, koska tätä ei lasketa pettämiseksi. Kova kuhina käy uimahallien miesten saunoissa.
Höpöhöpö. Turhaan homouttasi täällä selittelet, senkin kaappihomo!
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tosiaan ole pettämistä jos ei kotona saa.
Mieheni saisi kyllä kotona seksiä minulta niin paljon kuin vaan haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Turhaan homouttasi täällä selittelet, senkin kaappihomo!
Tuu kattomaan joku kerta. Ainiin sulla on pääsy kielletty miesten puolelle! :D
Sama. Ei ole syytä epäillä pettämistä. Kumpikaan ei ole kovin seksuaalinen, joten sopii hyvin olla "ilman". Meillä ei ollut seksiä mainittavasti edes silloin alkuaikoina, kun oltiin nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei ole syytä epäillä pettämistä. Kumpikaan ei ole kovin seksuaalinen, joten sopii hyvin olla "ilman". Meillä ei ollut seksiä mainittavasti edes silloin alkuaikoina, kun oltiin nuoria.
Mulla tämä ei oikein sovi mutta olen vielä muutaman vuoden päättänyt katsoa tätä.
En olisi noin varma, vaimo lopetti seksin pari vuotta sitten ja olen alkanut juosta baareissa/risteilyillä/Lapissa kerran pari kuussa ja noin joka toinen kerta natsaa. Vaimo ei ole tyhmä, joten tietänee missä mennään. Älä kysy, älä kerro... Lasten ja raha-asioiden vuoksi olisi vielä jokunen vuosi pidettävä kulissia pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi noin varma, vaimo lopetti seksin pari vuotta sitten ja olen alkanut juosta baareissa/risteilyillä/Lapissa kerran pari kuussa ja noin joka toinen kerta natsaa. Vaimo ei ole tyhmä, joten tietänee missä mennään. Älä kysy, älä kerro... Lasten ja raha-asioiden vuoksi olisi vielä jokunen vuosi pidettävä kulissia pystyssä.
Kärsii ne vanhemmatkin lapset erosta. Kurja tilanne. Entä jos rakastut?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni saisi seksiä kotona niin paljon kuin haluaisi, en siis pihtaa. Lisäksi mies ei käy missään yksin tai kavereiden kanssa, ei edes käytä alkoholia. Minä olen ainoa työkaveri ja tiedän mitä hän tekee päivisin. Ap
Ei meilläkään pettänyt, vaikka pisin tauko oli viisi vuotta.