Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukuttelevat kaverit

Vierailija
05.10.2018 |

Onko muilla kavereita, jotka kiukuttelevat ilman syytä?

Itselläni käytännössä kaikki lähimmät kaverit tiuskivat mulle joskus tosi ilkeästi, mutta eivät koskaan kerro syytä. Muutaman kerran kyllä kovaan ääneen huokastu ja todettu että mun pitäs vaan päättää nopeesti eikä pohtia niin pitkään, mutta muuten jään aina hämmentyneeksi ilkeästä käytöksestä. Uskon kuitenkin, että syy on mussa, ei voi olla että oon onnistunu tutustumaan pelkkiin hermoheikkoihin.
Itse en siis koskaan kiukuttele tai ole vihainen kaverille. Usein nuo kipakat kommentit, tiuskaisut what ever, sanotaan mulle silloin, kun olen kysynyt jotain, esim vaikka minne kaveri haluaa lähtee syömään, kehtaanko mennä paljastavassa mekossa baariin, onko koulussa ollut rankkaa, mielipidettä jonkun ihmisen käytökseen (joka on ärsyttänyt mua). Toki joskus ihan kesken keskustelunkin ilman mitään kysymyksiä noita kuulen. Itse aina hämmennyn tiuskaisusta ja jään hiljaiseksi ja hieman kiusaantuneeksi.

Luonteeltani olen ujo, isossa porukassa hiljainen, mutta pienemmässä porukassa mä voin olla puheliain. Kahdestaan kaverin kanssa usein innostun selittämään monimutkasesti pitkiä stooreja. Mulla on vilkas mielikuvitus, usein asiat ei ole yksinkertaisia, pohdin niitä monelta kantilta. En varmastikaan omaa mitään parhaimpia sosiaalisia taitoja, mutta en mikään autistikaan ole..

Jos joku osaisi vaikka kertoa, millaisille tyypeille itse tiuskii, tai vaikka omia kokemuksia kiukuttelevista kavereista. Ehkä jos olisin hiljaa niin kaverit eivät vois mun oudoista (?) jutusista vetää hernettä nenään..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme