Onko muilla kokemusta Itiksen H&M:n töksäyttelevästä myyjästä?
Jotenkin sellainen töksäyttelevä tapa puhua asiakkailleen. Yritän aina vältellä joutumasta hänen kassalleen.
Onko muita joilla sama kokemus...?
Kommentit (10)
On! Tai luulen että on sama. Törmäsin häneen lastenvaatekassalla kerran. Suorastaan pyöritteli silmiä kun tarvitsin apua HM sovelluksen käyttöönottoon! Vaikutti todella kyllästyneeltä työhön ja asiakkaisiin ja asiakaspalveluun enkä kyllä mielestäni kysellyt mitenkään tyhmiä kysymyksiä, mutta toisaalta vaikka olisinkin kysellyt niin ei sillä tavalla asiakkaille esiinnytä. Mieheni oli mukana ja mainitsi hänkin asiasta kassalta lähdettyämme, että olipa kyllä elämäänsä kyllästynyt ja töykeä ihminen. Todella epämiellyttävä kokemus, toivottavasti en päädy hänen kassalleen enää... Muista on vain hyviä kokemuksia.
Itis on Itis vaikka voissa paistaisi.
Kannattaa laittaa palautetta koska yleensä myyjät joutuvat aina puhutteluun huonon asiakaspalautteen takia.
huomautin kerran lontoossa h&m:n myyjalle etta samoissa farkuissa oli kolme eri kokomerkintaa niin kattoi mua kuin idioottia ja oli et 'niin siis siina on eurooppalainen ja amerikkalainen ja uk' okei tajuan etta hanelle voi olla itsestaan selvaa mut siis tarrassa oli yks koko, hintalapussa toinen ja sit tyyliin kaikki noi eri koot siina vaatteeseen ommellussa lapussa. Et ois voinut sanoa vahan ystavallisemmin eika kattoa kuin halpaa makkaraa...
No mitä muuta voi odottaa h&m:n myyjiltä?
Vierailija kirjoitti:
On! Tai luulen että on sama. Törmäsin häneen lastenvaatekassalla kerran. Suorastaan pyöritteli silmiä kun tarvitsin apua HM sovelluksen käyttöönottoon! Vaikutti todella kyllästyneeltä työhön ja asiakkaisiin ja asiakaspalveluun enkä kyllä mielestäni kysellyt mitenkään tyhmiä kysymyksiä, mutta toisaalta vaikka olisinkin kysellyt niin ei sillä tavalla asiakkaille esiinnytä. Mieheni oli mukana ja mainitsi hänkin asiasta kassalta lähdettyämme, että olipa kyllä elämäänsä kyllästynyt ja töykeä ihminen. Todella epämiellyttävä kokemus, toivottavasti en päädy hänen kassalleen enää... Muista on vain hyviä kokemuksia.
Lastenvaateosastolla on tosiaan ollut. Minunkin mieheni on huomannut hänen käytöksensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
huomautin kerran lontoossa h&m:n myyjalle etta samoissa farkuissa oli kolme eri kokomerkintaa niin kattoi mua kuin idioottia ja oli et 'niin siis siina on eurooppalainen ja amerikkalainen ja uk' okei tajuan etta hanelle voi olla itsestaan selvaa mut siis tarrassa oli yks koko, hintalapussa toinen ja sit tyyliin kaikki noi eri koot siina vaatteeseen ommellussa lapussa. Et ois voinut sanoa vahan ystavallisemmin eika kattoa kuin halpaa makkaraa...
"Kattoi sua kuin idioottia..." Ymmärrän hyvin. Kyllä aikuisille ihmisille on ihan selvä juttu, että on eri kokomerkintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa palautetta koska yleensä myyjät joutuvat aina puhutteluun huonon asiakaspalautteen takia.
Täytyy yrittää päästä kyseisen myyjän kassalle seuraavan kerran kun ostan jotain. Kuitista kun löytyy se myyjänumero, niin on helppo palautteessa kertoa kuka myyjä kyseessä.
Mulla kun ei ole enää jäljellä kuitteja niistä kerroista kun olen hänen kassallaan asioinut.
Ap
Ei. Ei ole.