Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla kiehuu ja pahasti, kun...!

Vierailija
05.10.2018 |

1. Näen 2-3 vuotiaan lapsen ilman vanhempia ulkona noin 4-5 vuotaiden lasten seurassa. Liikkuvat pihateillä ja parkkipaikoilla liikenteen seassa!
2. Näen pienen lapsen käyvän yksin kaupan ulkopuolella tai parkkipaikalla, kun vanhemmat ovat jättäneet hänet yksin katselemaan leluja tai eivät valvo lasta.
3. Kaupassa eksyneet pienet lapset.
4. Ulkona keskitytään omiin juttuihin, käännetään selkä lapselle esim lähellä tietä tai vesistöä Annetaan lapsen juoksennella tällaiseisa paikoissa. Olen nähnyt pienen pelottoman lapsen kallionjyrkänteelläkin ja vanhemmat eivät olleet yhtään huolissaan, että voisi tippua sieltä!

Omat pienet lapseni olivat koko ajan tallessa! Äidinvaistoni vaati minulta enemmän!

Vaistoni vaatii palauttamaan myös vieraat lapset turvallisempaan paikkaan, mutta olen nähnyt, että kaikki aikuiset eivät ole yhtä turvallisia ja olen melko vakuuttunut, että sama meno saa jatkua senkin jälkeen, kun heidän lapsi on taas kerran pelastettu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole terve. Tarvitset apua.

Vierailija
2/4 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla kiihtymättä. Päällisin puoli näytän usein jopa rauhalliselta, mutta sisälläni kiehuu. Olen terve. Lapseni ovat selviytyneet isoiksi ilman pahempia tapaturmia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/4 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehuminen on pahaa, koska siitä tulee minulle ikävä olo. Siis toisten ihmisten huolimaton käytös vaivaa minua! Kun lapsi oli jyrkänteellä, en voinut muuta kuin lähteä pois, jättää vanhemmat lapsensa kanssa, koska jos olisin yrittänyt mennä lähemmäksi, hän olisi voinut pudota. Tilanne oli kuin olisivat olleet ottamassa selfietä paikassa, jossa kuolema on ihan sekunnin päässä! Aika moni onkin kuollut, koska uhkarohkea selfie.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi