miten juhlistat kun saavutat jotain itsellesi tärkeää ja kauan tavoittelemaasi?
Jos vaikka olet laihtunut tavoitepainoosi tai saanut jonkun projektin valmiiksi? palkitsetko itseäsi jollain tai juhistatko? Miten estät sitä, ettei mikään tunnu miltään kun sen saavuttaa?
minä olen saamassa ylennyksen asemaan, jonka eteen olen vuosia tehnyt töitä. Aikanaan lupasin itselleni, että sitten kun... palkisten itseni sillä tai tällä. Piti ostaa työpuku tai kello tai edes korvakorut. Piti pitää juhlat. Piti tarjota työkavereille kakkua ja kuohuviiniä. No nyt kun se on tässä, ei oikeastaan ole rahaa eikä aikaa tehdä mitään erityistä, edes hankkia niitä vaatteita. Kakkua ja viiniä pitää tarjota jossain vaiheessa töissä, mutta nyt olen ulkomailla, joten ei sekään tähän hätään tule. Ja olen täällä yksin, niin ettei edes miehen kanssa kotona voi avata pikkupulloa.
Kommentit (2)
Onneksi olkoon sinullekin!
Juuri tuo, että tuntuisi joltain.
Yhden aikaisemman saavutuksen kohdalla tilasin kuormallisen multaa ja panin kaikki pihan kukkapenkit uusiksi. Nyt ei olisi siihenkään aikaa, vaikka koko kesän projekti tuo silloinkin o li kun vähän kerrallaan piti kaivella.
ap
Onneksi olkoon ylennyksestä! Olet sen varmasti ansainnut.
Mä olen juuri valmistumassa uuteen ammattiin, enkä tiedä miten juhlisin. Tuntuu just siltä ettei ole oikein aikaa eikä varsinkaan jaksamista kun työ vie kaikki voimat. Mut jotain olis tehtävä, että tuntuisi joltain.
Ehkä jollain on ideoita ja tulee kertomaan, sitä odottelen.