Mielekästä liikuntaa?
Mietin liikuntaharrastuksen aloittamista, mutten tiedä sopivaa.. Olen kouluaikana kokeillut erilaisia lajeja koululiikunnan puolesta ja esimerkiksi sähly ja pesäpallo kiinnostaisivat.
Rahaa ei ole paljoa ja olen liian ujo menemään uutena johonkin porukkaan. Nämä ovat isoimmat ongelmat.
Lisäksi minulla on astma, joka vähäisen aktiivisuuteni takia vaikuttaa hapenottokykyyn. Hengästyn helposti ja sitten tulee tunne tukehtumisesta.
Juokseminen esimerkiksi kiinnostaisi paljon, mutta miten se olisi viisainta aloittaa tämän hengitysasian takia?
Myös lihaskuntoliikkeet ihan kotona kiinnostaisi, mutten tiedä tehokkaita ja hyödyllisiä liikkeitä.
Olisiko jollain suositella esim. nettisivua, blogia, kirjaa tms. tai suoraan jotakin kokeilun arvoista lajia?
Kiitos jo etukäteen! :)
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ainoa mielekäs liikunnan muoto.
No tätä mäkin olen miettinyt... Hyvä etten ainoa ole sentään. :D
Vierailija kirjoitti:
Fillarilla kuljet kaikki matkasi.
Kummasti pyöräillessä on aina ylämäki ja vastatuuli. Myös samalla matkalla molempiin suuntiin. Usein sataa vettä tai räntää. Aina siitä tulee kipeäksi tai vähintään masentaa.
Ei kaiken aina tarvitse olla kivaa.
Juokseminen on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä. Tai vaikka ilman, kunhan sijoitat hyviin tossuihin.
Vierailija kirjoitti:
Juokseminen on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä. Tai vaikka ilman, kunhan sijoitat hyviin tossuihin.
Juoksukaljat niin olet ansainnut juomasi. Todellista hyötyliikuntaa.
Seksi on ainoa mielekäs liikunnan muoto.