Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa No niin, kausivalot viritelty ulos. No niin, kausivalot viritelty ulos. Vierailija klo 18:24 | 4.10.2018 Milloinkas ajattelitte laittaa vai onko jo laitettu? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Kommentit (11) Vierailija 1/11 | klo 18:25 | 4.10.2018 Virittelit, mutta joko sytytit? :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 2/11 | klo 18:28 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Virittelit, mutta joko sytytit? :) Tietenkin! Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/11 | klo 18:30 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Virittelit, mutta joko sytytit? :) Tietenkin! ApCool! :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 4/11 | klo 18:31 | 4.10.2018 kausivalot? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1 Vierailija 5/11 | klo 18:34 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0 Vierailija 6/11 | klo 18:36 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Ja koristevaloiksi, joita muu maailma polttaa kesät talvet. Ainoastaan suomalaisilla on "valot vasta jouluksi" -vamma. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0 Vierailija 7/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Hmph. Senkin sähkön voisi säästää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 3 Vierailija 8/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Ja koristevaloiksi, joita muu maailma polttaa kesät talvet. Ainoastaan suomalaisilla on "valot vasta jouluksi" -vamma. Suomessa on kesällä paljon valoisampaa kuin suurimmassa osassa muuta maailmaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 9/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Mistä sinä onnekad löysit kausivalot? Minä olen kierrellyt kauppoja etsimässä niitä, mutta löytyy vain valoja sisä- tai ulkokäyttöön. 🤨 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 2 Vierailija 10/11 | klo 19:38 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Mistä sinä onnekad löysit kausivalot? Minä olen kierrellyt kauppoja etsimässä niitä, mutta löytyy vain valoja sisä- tai ulkokäyttöön. 🤨 Hohhoijaa. Usein mietin tällaisia kommentteja lukiessa, että sinunlaisesti ihmiset ovat varmasti todella rasittavaa seuraa. Ja ei, en ole ap. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Vierailija 11/11 | klo 19:40 | 4.10.2018 montakos valoa laitoit? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/11 | klo 18:25 | 4.10.2018 Virittelit, mutta joko sytytit? :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 2/11 | klo 18:28 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Virittelit, mutta joko sytytit? :) Tietenkin! Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 3/11 | klo 18:30 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Virittelit, mutta joko sytytit? :) Tietenkin! ApCool! :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 5/11 | klo 18:34 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0
Vierailija 6/11 | klo 18:36 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Ja koristevaloiksi, joita muu maailma polttaa kesät talvet. Ainoastaan suomalaisilla on "valot vasta jouluksi" -vamma. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0
Vierailija 7/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Hmph. Senkin sähkön voisi säästää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 3
Vierailija 8/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:kausivalot? Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap Ja koristevaloiksi, joita muu maailma polttaa kesät talvet. Ainoastaan suomalaisilla on "valot vasta jouluksi" -vamma. Suomessa on kesällä paljon valoisampaa kuin suurimmassa osassa muuta maailmaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 9/11 | klo 18:38 | 4.10.2018 Mistä sinä onnekad löysit kausivalot? Minä olen kierrellyt kauppoja etsimässä niitä, mutta löytyy vain valoja sisä- tai ulkokäyttöön. 🤨 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 2
Vierailija 10/11 | klo 19:38 | 4.10.2018 Vierailija kirjoitti:Mistä sinä onnekad löysit kausivalot? Minä olen kierrellyt kauppoja etsimässä niitä, mutta löytyy vain valoja sisä- tai ulkokäyttöön. 🤨 Hohhoijaa. Usein mietin tällaisia kommentteja lukiessa, että sinunlaisesti ihmiset ovat varmasti todella rasittavaa seuraa. Ja ei, en ole ap. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 11/11 | klo 19:40 | 4.10.2018 montakos valoa laitoit? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Virittelit, mutta joko sytytit? :)
Tietenkin! Ap
kausivalot?
Jouluvaloiksi myös kutsuttu. Itse kutsun kausivaloiksi koska niiden laitto ei liity meillä joulunviettoon mitenkään. Ap
Ja koristevaloiksi, joita muu maailma polttaa kesät talvet. Ainoastaan suomalaisilla on "valot vasta jouluksi" -vamma.
Hmph. Senkin sähkön voisi säästää.
Suomessa on kesällä paljon valoisampaa kuin suurimmassa osassa muuta maailmaa.
Mistä sinä onnekad löysit kausivalot? Minä olen kierrellyt kauppoja etsimässä niitä, mutta löytyy vain valoja sisä- tai ulkokäyttöön. 🤨
Hohhoijaa. Usein mietin tällaisia kommentteja lukiessa, että sinunlaisesti ihmiset ovat varmasti todella rasittavaa seuraa. Ja ei, en ole ap.
montakos valoa laitoit?