Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä aina haukutaan perinteiset juhlatarjoilut, mutta silti ne ovat halutuimpia

Vierailija
04.10.2018 |

Minä olen suvussani se, joka tarjoutuu aina kyökkiin. Tykkään siitä hommasta, joten tarjoudun itse. Aina se on niin, että se perinteinen kermakakku, voileipäkakku + karjalanpiirakat ja munavoi ovat suosituimpia. Suklaata menee myös, jos on esim. jotain kääreissä olevaa vaikkapa vain Fazerin sinistä. Salaattia otetaan aika paljon, mutta ei se noille muille pärjää. Kaikki erikoisemmat jäävät maistelun asteelle, niillä on muutama kannattaja, mutta eivät ole suosittuja. Juustokakulla on faninsa, mutta aina sitä jää minulle kotiinvietäväksi - itse tykkään ja osaan tehdäkin aika hyviä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään noista kaikista, etenkin voileipä- ja juustokakuista ja karjalanpiirakoista :) Maistelen kyllä tosi mielelläni erikoisempiakin juttuja, olen utelias ruokien suhteen ja kiinnostunut ruuanlaitosta. Asuin muuten pari vuotta Briteissä ollessani opiskelija, ja kerran järjestimme isommalla porukalla kekkerit, väkeä useammalta mantereelta. Ruotsalainen toi voileipäkakun ja se meni viimeistä murua myöten, ja sai paljon kehuja. Maistuu siis muillekin, vaikka on täällä so last season ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla