Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni naisista haluaa joskus rinnoille, tai kasvoille jos niin miltä se tuntuu?

Vierailija
04.10.2018 |

Minun kumppani ottaa suuhun ja hoohetkellä ottaa pois ja haluaa rinnoillensa. Tulee tosimiehen olo.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siis sille kumppanillesi tosimiehen olo?

Vierailija
2/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä katsella kun mies laukeaa rinnoilleni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samalla itse masturboin, niin miehen laukeaminen kyllä kiihottaa tosi paljon ja helppo laueta samaan aikaan. Eihän se muuten tietenkään paljon mitään ”tunnu”.

Teen tuota itsekin ihan miehen iloksi välillä, eli suikkarista laukeaminen sinne minne mies haluaa, naamalle, rinnoille tai ihan sinne suuhun, miten nyt haluaa.

Vierailija
4/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin miehenä en oikein ymmärrä tuota intoa roiskia ns ohi kohteesta, mutta kuten aina, kuka tykkää mistäkin

Vierailija
5/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi yhtään, jos kumppanini kesken kaiken kiskaisisi peniksensä pois ja laukeisi 'ilmaan'. Hyvänen aika, tulisi kovin tyhjä ja tyydyttymätön olo.

Vierailija
6/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

En pitäisi yhtään, jos kumppanini kesken kaiken kiskaisisi peniksensä pois ja laukeisi 'ilmaan'. Hyvänen aika, tulisi kovin tyhjä ja tyydyttymätön olo.

Sinäkö siis olet tyydyttynyt jos se kalu pidetään suussa? No huono heitto, mutta lukisitte nyt edes noita aloituksia ennen kommentointa.

Vierailija
7/24 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49+ kirjoitti:

N57 kirjoitti:

Sinäkö siis olet tyydyttynyt jos se kalu pidetään suussa? No huono heitto, mutta lukisitte nyt edes noita aloituksia ennen kommentointa.

Minusta aloituksessa kysyttiin halua siihen, että mies laukeaa rinnoille tai silmille tms. En siis halua sellaista, ja sen kalun voi laittaa myöskin sieltä suusta pimppiin ennen laukeamista, jos haluaa minun olevan tyytyväinen.

Olen käsittänyt, että päälle laukeaminen on lähinnä häpäisevä ele, eikähän se tietenkään naisesta miltään tunnu.

Vierailija
8/24 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Olen käsittänyt, että päälle laukeaminen on lähinnä häpäisevä ele, eikähän se tietenkään naisesta miltään tunnu.

Olet kyllä käsittänyt täysin väärin. Kauneuden rakasteleminen kasvoille laukeamalla on ainakin meillä usein tapana ja vaimo jopa pyytää sitä, ehkä siksi kun itse haluan sitä. Siitä on häpäiseminen tai alistaminen kaukana.

Vierailija
9/24 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Minusta se on häpäisemistä kun räitään pimpsaan tai kaluun. Ja ainahan voi sopia asioista, se on kurjaa jos hommat tehdään niin kun toinen osapuoli ei välitä mitä tehdään. Liukkari on sitävarten että sitä käytetään jos paikat on kuivat, tai itsetyydyksessä eikä mikään räkä AP.

Vierailija
10/24 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

N49+ kirjoitti:

N57 kirjoitti:

Minusta aloituksessa kysyttiin halua siihen, että mies laukeaa rinnoille tai silmille tms. En siis halua sellaista, ja sen kalun voi laittaa myöskin sieltä suusta pimppiin ennen laukeamista, jos haluaa minun olevan tyytyväinen.

Musta tää häpäisevyys on siinä just se juttu. Ois ihanaa, kun joku tekis mulle noin. Tosin jos tekisi sen vain siksi, että mä tykkään siitä, niin sitten ois aika meh.

t. nainen 22

Vierailija
11/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe häpäisyä enkä alistusta. Pervoa se on ja nautin sperman levittämisestä isolle, tisseille tai vatsalle. Kädessäkin lämpimänä hauskan liukasta. En niele mielellään ja miehelle ihan sama. Tuo kasvoille tuleminen on jotenkin kiihottavaa. Ilmeisesti eniten siksi, että mies pitää siitä. Eikä hän tee sitä häpäistäkseen minua. Kuulostaisi ihan sairaalta. Miten joku voi edes kuvitella noin?

Vierailija
12/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihoittaa rinnoille tai ylipäätään mihinkään laukeamisessa se, että mies haluaa niin tehdä. Siis toisen nautinto kiihottaa. En koe seksiä, mitään seksiä alistavavana vaan kahden ihmisen keskinäisenä tapana nauttia ja pitää yhteistä kivaa. Ei asiat joista nautin ole mua alistavia.

Jos liukkaria ei ole käsillä, sylkeä voi käyttää liukastamiseen. Ja mun iholle saa laueta, ihan yhtä lailla kuin suuhun ja peppuunkin.

Ja kumppani on takuulla pitänyt huolen, että myös minä saan.

Vierailija
13/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

En koe häpäisyä enkä alistusta. Pervoa se on ja nautin sperman levittämisestä isolle, tisseille tai vatsalle. Kädessäkin lämpimänä hauskan liukasta. En niele mielellään ja miehelle ihan sama. Tuo kasvoille tuleminen on jotenkin kiihottavaa. Ilmeisesti eniten siksi, että mies pitää siitä. Eikä hän tee sitä häpäistäkseen minua. Kuulostaisi ihan sairaalta. Miten joku voi edes kuvitella noin?

En tiedä, kysyitkö tätä minulta vai tuolta toiselta, mutta kyllä siinä mun mielestäni on tai ainakin voi olla sellainenkin elementti. Se tuntuu nololta, meikit suttaantuu, se on likasta ja alentavaa. En mä vois sen näköisenä näyttäytyä missään. Tietysti joku voi sen kokea eri tavalla niin kuin sinäkin ilmeisesti koet, eikä siinä oo mitään vikaa, mutta miten tuo niin sairasta on? Ihmisillä on eri syitä pitää samoistakin asioista. Sitä paitsi tykkää sitä monet oudommastakin kuin siitä, että nolottaa olla spermaa naamalla.

t. 11

Vierailija
14/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hetken suikkarin jålkeen otan kalun suusta ja jatkan kädellä loppuun .

Ohjaan kalun sellaiseen kohtaan josta haluan mieheni nuolevan sperman pois.

Vierailija
15/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se millekään tunnu, mutta teen sen miehen mieliksi.

Vierailija
16/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä vaimo saa lastit sekä peräsuoleen, että naamalle. parasta on kun vaimon kieli on mun anuksessa 69 tyyliin ja samalla runkkaan lastin naamalle ja sitä sitten vaimo lipoo mällit suuhun.

Itse saan kyllä paljon isommat kiksit siitä että partneri hoitelee mut loppuun asti kuin että runkkaisin kenenkään päälle. Myönnettäköön että toi pyllynnuolenta ja runkkaus kyllä kiihottas mut se että partneri saisi niitä spermoja nuolla suuhunsa pitkin naamaa ei kyllä tuo lisäkiksejä mulle.

M40

Vierailija
17/24 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä on kiihottavaa katsoa, kun mies laukeaa rinnoille. Mutta tämä siis vaihtelun takia, ei pääasiallisena tapana. Kasvoille en halua, en halua spermaa silmään :)

Vierailija
18/24 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan kyllä paljon isommat kiksit siitä että partneri hoitelee mut loppuun asti kuin että runkkaisin kenenkään päälle. Myönnettäköön että toi pyllynnuolenta ja runkkaus kyllä kiihottas mut se että partneri saisi niitä spermoja nuolla suuhunsa pitkin naamaa ei kyllä tuo lisäkiksejä mulle.

Hoitelen miehen loppuun asti itse. Myös käsin. Rinnoille, kasvoille, tai mihin vaan. Ei aina, mutta joskus. Mies tykkää. Nyrkissä on enemmän puristusvoimaa.

Vierailija
19/24 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä on kiihottavaa katsoa, kun mies laukeaa rinnoille. Mutta tämä siis vaihtelun takia, ei pääasiallisena tapana. Kasvoille en halua, en halua spermaa silmään :)

Tästä piti vielä sanoa... kiihottavaa tuntea sykkivä kalu kädessä, nähdä (ei aina) sperman lentävän ja tietenkin se, että myös tykkää. Kasvoille niin silmät tietenkin kiinni tai sitten kuten minä, silmälasit.

Vierailija
20/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa harrastettiin sitä, että se otti minua ponnarista kiinni ja hieroi munaansa minun naamaani ja suuhuni. Sitten laukesi naamalleni silleen että lasti valui suupielistäni. Se oli ihan järjettömän kiihottavaa, kiva nöyryyttämisen ja alistamisen tunne, harmi vain kun nykyinen ei halua tehdä sellaista. Tuo on ainoa asia jota eksästä ikävöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän