Miten sinua on ilahdutettu viime aikoina.
Otsikossa jo kysymys olikin. Eli miten sinua on ilahdutettu viime aikoina.
Mua ilahdutettiin juuri äsken tuomalla kaupasta Fazerin maitosuklaa mandariini-inkivääri konvehteja.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Suklaalla minutkin on ilahdutettu, vieras ihminen sen teki. Ystävä kertoi tulevansa keväällä mummoksi, sekin on suuri ilon aihe.
Tuntuu tuo mummoksi tuleminen olevan kovin suuri ilon aihe myös meidän perheessä. Tuleva iso mummon on lievästi sanottuna tohkeissaan.
Äiti avusti laskuissa kun oli yllätyslaskujen takia ongelmia.
Ollaan laihiksella mieheni kanssa ja mun painon putoaminen on vähän hidastunut nyt, mies sen sijaan tavoitti jo ekan etappinsa. Ilahdutti katsoa hänen kutistunutta vatsaansa, kun pakko myöntää, oli heti aika paljon haluttavampikin! Grrr. :D
Käyttäjä22992 kirjoitti:
Ollaan laihiksella mieheni kanssa ja mun painon putoaminen on vähän hidastunut nyt, mies sen sijaan tavoitti jo ekan etappinsa. Ilahdutti katsoa hänen kutistunutta vatsaansa, kun pakko myöntää, oli heti aika paljon haluttavampikin! Grrr. :D
Mun pitäisi miestä saada lihotettua. Ällöttää noi töröttävät kylkiluut
Vierailija kirjoitti:
Kiukkusen uus blogi. Huono!
Minusta on parempi kuin se kiukkulastapaivaa. Mutta en tiedä, miksi lopetti sen petranelamaavaan, siinä ei tainnut ehtiä olla mitään outoa. Paitsi raskauden nopea edistyminen, mutta se nyt on pientä.
Viimeksi yksi nainen ilahdutti tarjoamalla ison tuopin. Siitä on 8 vuotta ja ollut vähän hiljaisempaa ilahdutuksissa.
Puolisoni sanoi minua kauniiksi. Olin juuri tullut suihkusta, hiukset olivat vielä kosteat.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri antoi suklaapatukan. <3
Mä ajattlein mennä herkku lakkoon mutta joka paikasta tulee nyt vastaan kaikkea herkkuun liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Otsikossa jo kysymys olikin. Eli miten sinua on ilahdutettu viime aikoina.
Mua ilahdutettiin juuri äsken tuomalla kaupasta Fazerin maitosuklaa mandariini-inkivääri konvehteja.Ja sä ilahdut moisesta? Mitä iloittavaa tuossakin nyt oli? Ei ilahduttais mua ainakaan yhtään sen enempää. Mua ilahduttais jos saisin auton tjmv.
Sain mä eilen hellankin
Ilahduin vasta siitä, kun ystävä kertoi ajattelevansa minua päivittäin.
Suklaalla minutkin on ilahdutettu, vieras ihminen sen teki. Ystävä kertoi tulevansa keväällä mummoksi, sekin on suuri ilon aihe.