Mies jäi kiinni tinderistä
Ollaan sovittu että seurustellaan ja rakennetaan meidän suhdetta. On luottamuspulaa ja syystä. Kävi ilmi, että mies silti selailee tinderiä, kuulemma huviksi ja tottumuksesta. Aiemmin olin kysynyt käykö hän vielä siellä ja vastaus oli, ettei käytä. Näissä on kuulemma eroa. Sain kilarit ja siitä johtuen, hän ei vastaa edes puhelimeen mulle enää. Viestillä laittoi, että ei ole tehnyt mielestään mitään väärin. Ja voidaan poistaa tili.
Mitä teen? Luulin, että kaikki on ok , mutta en voi ymmärtää miksi joku seurustellessaan ja rakkautta tunnustaessaan käy silti pläräämässä naisten profiileja deittipalstalla. Mutta kun hän ei käytä sitä mihinkään, matchailee vaan. .
Yritän olla ottamatta mieheen yhteyttä, kun ei hän kerran mun syyttelyä kaipaa. Olisin vaan halunnut puhua ja toivonut että ymmärtäis, että se mitä tekee on satuttanut mua. Mutta ei hänellä ole huono omatunto mistään. Tuntuu vaan niin pahalta, kun uskoin että keskittyy tosissaan yhteiseen tulevaisuuteen😔
Kommentit (11)
Provoko?
Jos ootta sopinut että seurusteletta niin eihän siinä oo silloin epäselvyyttä ellei teillä ole yhteistä sopimusta siitä et teillä on kyseessä ns. avoin suhde.
Ei muuta ku monoa perseelle👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vaihtoon ukko tietenkin. Kuinka tyhmä olet?
Jätä se sika. Tämä tyyppi nyt oli pettymys, mutta turha uhrata siihen enemmän energiaa. Laita sinäkin tinderprofiili, mutta älä matchaa sitä tällä kertaa.
Tämä on just se monen miehen ja naisen ongelma. Kun kumppani on löydetty,etsitään kuitenkin kokoajan parempaa ja parempaa.
Tälläiset tyypit ei lopeta koskaan
Usko jo ap, että sinä et ole miehelle se unelmien nainen. Mitä miehen pitää vielä tehdä, että jätät hänet vihdoinkin rauhaan??
Mies ei ota tosissaan teidän suhdetta. Joten heitä se pihalle.
Miksi ihmeessä SINÄ roikut siellä tinderissä? Jos et roikkuisi, et olisi tuota voinut huomata.
No juuri sen takia että halusin varmistua tästä asiasta. Mutta näinhän se on, pakko uskoa. Tunteitaan ei vaan ole helppo hallita. Itsetuhoinen masokisti mä taidan olla😔
On luottamuspulaa ja syystä...lopetin lukemisen tähän.
No miksi edes mietit mitä tehdä? Anna miehen jatkaa tinderöintiään kaikessa rauhassa.