Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni tinderistä

Vierailija
04.10.2018 |

Ollaan sovittu että seurustellaan ja rakennetaan meidän suhdetta. On luottamuspulaa ja syystä. Kävi ilmi, että mies silti selailee tinderiä, kuulemma huviksi ja tottumuksesta. Aiemmin olin kysynyt käykö hän vielä siellä ja vastaus oli, ettei käytä. Näissä on kuulemma eroa. Sain kilarit ja siitä johtuen, hän ei vastaa edes puhelimeen mulle enää. Viestillä laittoi, että ei ole tehnyt mielestään mitään väärin. Ja voidaan poistaa tili.
Mitä teen? Luulin, että kaikki on ok , mutta en voi ymmärtää miksi joku seurustellessaan ja rakkautta tunnustaessaan käy silti pläräämässä naisten profiileja deittipalstalla. Mutta kun hän ei käytä sitä mihinkään, matchailee vaan. .
Yritän olla ottamatta mieheen yhteyttä, kun ei hän kerran mun syyttelyä kaipaa. Olisin vaan halunnut puhua ja toivonut että ymmärtäis, että se mitä tekee on satuttanut mua. Mutta ei hänellä ole huono omatunto mistään. Tuntuu vaan niin pahalta, kun uskoin että keskittyy tosissaan yhteiseen tulevaisuuteen😔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi edes mietit mitä tehdä? Anna miehen jatkaa tinderöintiään kaikessa rauhassa.

2/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoko?

Jos ootta sopinut että seurusteletta niin eihän siinä oo silloin epäselvyyttä ellei teillä ole yhteistä sopimusta siitä et teillä on kyseessä ns. avoin suhde.

Ei muuta ku monoa perseelle👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon ukko tietenkin. Kuinka tyhmä olet?

Vierailija
5/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tämä tyyppi nyt oli pettymys, mutta turha uhrata siihen enemmän energiaa. Laita sinäkin tinderprofiili, mutta älä matchaa sitä tällä kertaa.

Vierailija
6/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just se monen miehen ja naisen ongelma. Kun kumppani on löydetty,etsitään kuitenkin kokoajan parempaa ja parempaa.

Tälläiset tyypit ei lopeta koskaan

Vierailija
7/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo ap, että sinä et ole miehelle se unelmien nainen. Mitä miehen pitää vielä tehdä, että jätät hänet vihdoinkin rauhaan??

Vierailija
8/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota tosissaan teidän suhdetta. Joten heitä se pihalle.

Vierailija
9/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä SINÄ roikut siellä tinderissä? Jos et roikkuisi, et olisi tuota voinut huomata.

Vierailija
10/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri sen takia että halusin varmistua tästä asiasta. Mutta näinhän se on, pakko uskoa. Tunteitaan ei vaan ole helppo hallita. Itsetuhoinen masokisti mä taidan olla😔

Vierailija
11/11 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luottamuspulaa ja syystä...lopetin lukemisen tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän