Olisitko mieluummin älykäs vai hauska?
Ihan rehellisesti, olisitko mieluummin poikkeuksellisen älykäs vai hauska? Perustelkaa.
Kommentit (11)
Erittäin vaikea kysymys. Älykkäänä voisin keksiä tai tehdä jotakin suurta ja luultavasti pärjätä tiedemaailmassa tai työelämässä oikeassa paikassa erinomaisesti. Luultavasti olisin myös tyytyväinen elämääni ja löytäisin sosiaaliset suhteeni samoista piireistä ja netistä.
Hauskana elämä olisi varmasti paljon tavallisempaa, mutta sosiaalisesti toki voisi olla helpompaa.
Paradoksaalista. Paras huumori on älykästä, eikä "tyhmillä" aina ole tilannetajua (ajoitus jne).
Olen molempia, niin ei tarvitse valita.
Jos ei ole älykäs, mitä se hauska sitten on? Pissa-kakka-pieru-hehhee?
Ei ole mahdollista olla hauska jos ei ole älykäs. No, ehkä jos mieltää hauskuudeksi jotkut kainalopierut tai "kymmenen pelleä pikkuautossa" tyyppiset jutut...
Älykäs. Siitä olisi jotain hyötyä itsellekin.
Hauska koska olen jo riittävän älykäs. Poikkeuksellisen älykkäänä pitkästyisin helpommin ja todennäköisesti masennuskin vaan pahenisi. Tyhmänä olisi helpompaa.
Hauska. Älykkäillä ei ole hauskaa, eikä onnellista. Maailma täynnä tyhmempiä
Hauskuus on älykkyyden korkein ilmentymä.
Vastaan itse; olisin mieluummin älykäs. Helpottaisi huomattavasti elämää jos voisi opiskella ja luoda uran ihan miltä alalta haluaa.