Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo-o, auttakaa

Vierailija
03.10.2018 |

Siis työpaikalla on yks tyttö, joka on just sellanen täydellinen mun unelma. En kestä tätä tunnetta, nuori oon joten pari kertaa elämässä rakastunut ja nyt tiiän kyllä että tää tunne tarkottaa sitä, vaikee ajatella mitään muuta. Pari kertaa muutaman sanan vaihtanut oon ku apua oon kysyny koska alotin vasta noin kuukaus sitte. Sen enempää en tunne ja voikun ois vaan pokkaa mennä kysymään vaikka treffeille. Oiskoha mitää muuta tapaa alottaa keskustelu, oon vaa niin ujoa sorttia :( Oon vaan niin lähes satavarma että se on varattu, joten jos menisin kysymään suoraan ulos, niin sais pettyä viel enemmän. Osa minussa haluaa vaan pitää tän tunteen eikä kaataa maailmaa taas kerran, mut toisaalta tää tunne on myös ihan järkyttävä. Nimen tiiän kyllä, ois varmaan pirun outoa mennä jossain facebookissa laittamaan viestiä että hei, muistatko mut töistä.. oon vaa ujo ni jos täällä kysyn sua treffeille.

Oisko jotai vinkkejä..ja sori kirjotusvirheet

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysele vaikka miten pitkään on ollu siellä töissä, missä muualla ollu jne... Jos työ teitä nyt yhdistää, nii eikös siitä ole helppo alottaa.

Vierailija
2/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä laita viestiä Facebookissa! Etkä myöskään pyydä välittömästi treffeille livenä. Tutustu häneen ihan samalla tavalla kuin muihinkin ihmisiin tutustutaan. Kysele kuulumisia, kysele viikonloppusuunnitelmia ja muuta sellaista, mitä muidenkin työkavereiden kanssa juttelet. Jos osoittautuu, että hän todennäköisesti on sinkku, ja jos hän selvästi viihtyy seurassasi, niin jonakin päivänä sano puolihuolimattomasti, että olet menossa tilaisuuteen x (leffa, näyttely, messut, whatever) ja sen perään kysy, että kiinnostaisiko häntä lähteä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan vastauksia :)

Vierailija
4/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla se on sun unelma kerta ette edes tunne? Ulkonäöltäänkö? Varsinkin nuorena sitä helposti vaikuttuu joidenkin ihmisten ulkonäöstä mutta ei se ole rakkautta tai edes ihastumista (siihen ihmiseen, ulkonäköön kyllä). On hyvin todennäköistä, että ette ole yhteensopivia ihmisinä joten ota ihan rauhassa ja tutustu työkavereina ensin, runkkaile vaikka kuvilleen sillä välin.

Vierailija
5/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan stalkkaamaan sitä, ei se ole sun tasonen tsigura

Vierailija
6/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on aina yksi, mut toi on aika sopimatonta.. yleensä sillon itellä ku oikeesti kiinnostuu tai vaikka rakastuu ei oo kyllä mistään kuville runkkauksille tietoakaan :D En tiedä miten se sulla menee, että ajatteletko aina vaan sitä yhtä asiaa, itellä ei oo hänestä sellasia ajatuksia heti joka kertoo aika paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän