Onko kellään tekemättömiä töitä
Olen 24 vuotias työtön koneistaja, enkä jaksa enää kotona istuskella :)
Palkkaa en tarvitse. Haluan vain tehdä jotain järkevää enkä kotona makoilla. Sitä raskaampi työ sitä parempi.
Asun täällä vantaalla.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/?searchPhrase=koneistaja&locations=Uu…
On haku päällä sielläkin, nyt vaan haen jotain tekemistä lähiajoiksi etten kasva tuoliin kiinni.
Kukaan jolla on kaksi kättä ja yli 50 ao, ei ole työtön muusta syystö kuin omasta halustaan.
Laita lappu halukkuudestasi auttaa lähikauppasi infotaululle. Moni mumma/paappa olisi hyvillään saadessaan Sinut esim. haravoimaan, tekemään pieniä korjauksia yms. Tai olisivat tosi iloisia, kun saisivat kahvitteluseuraa.
Kävele lähimpään pajaan ja kysy saisitko tehdä jotain. Autokorjaamolle, jos ei muuta löydy?
Vierailija kirjoitti:
Laita lappu halukkuudestasi auttaa lähikauppasi infotaululle. Moni mumma/paappa olisi hyvillään saadessaan Sinut esim. haravoimaan, tekemään pieniä korjauksia yms. Tai olisivat tosi iloisia, kun saisivat kahvitteluseuraa.
Kiitos tuo on hyvä idea käyn laittamassa.
ap
Mulla olisi sisämaalaushommia, mutta enpä tiedä, miten sut tavoittaisi. Oletko koittanut kysellä tekemistä Facebookin paikallisryhmistä?
Vierailija kirjoitti:
En käytä facebookkia enään minut tavoittaa säköpostilla lauri.laba1180@gmail.com
voin siellä antaa numeron. en viitsi sitä tähän laittaa.
olen muutaman maalaushomman tehnyt vuosia sitten. en ole ammatilainen mutta viimeksi ainakin tuli hyvää jälkeä.
Laitan sulle ihan kohta meiliä.
En ymmärrä ihmisiä jotka tekee töitä ilmaiseksi.6
en uskaltais antaa palstahullun maalata mun seiniä
Tää on vasemmisto propagandaa kuinka muka kaikki työttömät haluaa töihin
Vierailija kirjoitti:
en uskaltais antaa palstahullun maalata mun seiniä
Uskaltaisitko kuitenkin mennä maalaamaan palstahullun seiniä? Voihan tilanne olla niinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mee keskustaan dokaamaan niinkuin muut työttömät.
Ai siihen puolueeseen vai?
Mikä widu teitä vaivaa, joku haluu duunia- ja vielä ilmasix- ei jaksa lojua ja toinen viel tarjoo hommia. Kaikki tyytyväisiä, paitsi kommarit (kommentoijat) PRKL!
Voi kun olet kaukana... Olisi tekemätöntä työtä kyllä tekijälle. Enkä löydä tekijää täältä päin. Nostan peukkua ilmoituksellesi!
Pikkasen huvittaa, kun yhtäältä kitistään, ettei nykyisin ole enää yhteisöllisyyttä eikä naapuriapua, ja toisaalta tyrmätään, jos joku ehdottaa yhteisöllisyyttä ja naapuriapua. Okei, Vantaa ei ole mikään Tuupovaaran Peräkylä, mutta saman kaupungin asukkaita ollaan molemmat. Homma hoitui hyvin, tilattiin välillä pizzaakin ja lopuksi juotiin vielä kahvit. Sunnuntaina vielä jatketaan. Uskoisin, että niin palstahullu maalari kuin palstahullu mummelikin, jonka seinät ja katto maalattiin, olivat ihan tyytyväisiä.
Mee keskustaan dokaamaan niinkuin muut työttömät.