Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että teen melkein aina väärän päätöksen, asiassa kuin asiassa

Vierailija
03.10.2018 |

Miksen voi ikinä osata mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet paska?

Vierailija
2/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, jos on kahdesta asiasta pitänyt valita niin jostain syystä on liian usein tullut valittua väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yrittänyt jopa tutkia erilaisia metodeja - rationaalisen ajattelun kehittämistä, oman sisäisen äänen kuulemista, asioista puhumista ja kolikon heittämisen käyttämistä... Yrittänyt oppia tunnistamaan, milloin ihmisistä kannattaa päästää irti, milloin on hyvä olla jossain asiassa sinnikäs ja milloin joustaminen on paras ratkaisu. Niin tai näin, niin aina väärin. Tuntuu, että en tajua elämästä yhtään mitään.

Toisaalta on kai sitä joskus harvoin huomaamatta tullut tehtyä joskus oikein. Vahingossa edes. Ap

Vierailija
4/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sun tekstistä mielikuva, että kyse on enemmän asenteesta. Joskus me kaikki valitaan huonosti muttei me sitä jäädä muistelemaan. Joskus suunnilleen samanarvoisia vaihtoehtoja on monta, ja silloin tehdään valinta eikä jäädä jossittelemaan sen jälkeen enää.

Eli voisiko kyse olla siitä?

Vierailija
5/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sun tekstistä mielikuva, että kyse on enemmän asenteesta. Joskus me kaikki valitaan huonosti muttei me sitä jäädä muistelemaan. Joskus suunnilleen samanarvoisia vaihtoehtoja on monta, ja silloin tehdään valinta eikä jäädä jossittelemaan sen jälkeen enää.

Se voi olla, että tarkastelen asioita liian kriittisesti ja näen ne negatiiviset puolet kovasti omana epäonnistumisena. Myös tapaan kypsytellä asioita pitkään, joskus se on hyvä, mutta joskus toiset liikkuu nopeasti mun rytmiin verrattuna ja jäänkin luu käteen. Ap

Vierailija
6/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä tietoinen päätös, että näet jatkossa tehdystä ratkaisusta vain hyvät seuraamukset. Et jää jossittelemaan miten paljon parempaa kaikki olisi, jos olisitkin valinnut toisin. Ei sellaista elämää kestä. Tällainenkin on harjoiteltavissa oleva taito. 

Vierailija
7/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla, että tarkastelen asioita liian kriittisesti ja näen ne negatiiviset puolet kovasti omana epäonnistumisena. Myös tapaan kypsytellä asioita pitkään, joskus se on hyvä, mutta joskus toiset liikkuu nopeasti mun rytmiin verrattuna ja jäänkin luu käteen. Ap

Minulla on sama, vaikea tehdä nopeita päätöksiä kun pitää hieroa ja optimoida ja kuvitella valintojen seuraukset pitkälle eteenpäin. Minulla kyllä kuitenkin toimii tämä hyvin ja huomaan että jos teen omaa aavistustani vastaan jostain syystä, niin se kostautuu aina.