Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pariskunta eroaa, voiko oikeasti nainen vaatia valitsemaan kumman puolella on?

Vierailija
03.10.2018 |

Olen ollut aina molempien ystävä. Nyt nainen vaatii, että valitsen hänen puolensa. Jos haluan jatkaa ystävyyttä molempien kanssa, olen muka häntä vastaan.

Neuvoja parviäly!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kumarrat toiselle, samalla pyllistät toiselle. Itse en luottaisi ystävään, joka hengailisi eksäni kanssa. Kertoisi kuitenkin sivu suun asioita, jotka ei eksälle kuulu.

Vierailija
2/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että riippuu täysin siitä, millainen ero on ollut. Jos siinä nainen on kokenut oikeasti rankkoja asioita ja ollut selvästi uhri, on aika kylmää jatkaa ystävyyttä miehen kanssa. Kukaan empaattinen ja välittävä ystävä ei oikeasti paina villaisella sitä että ystävää pahoinpidellään, vaikka tekijä olisi myös (ollut) ystävä. Mutta tähän asetelmaan vaaditaan sitten kyllä jo aika rankkoja juttuja. Oikeastaan mieleen tulee vain raiskaus, muu pahoinpitely, hyväksikäyttö ja systemaattinen pettäminen. Tuollaisia juttuja tekevän ihmisen kanssa en kyllä olisi ystävä muutenkaan, oli tilanne mikä hyvänsä. Jos taas ero on liittynyt ihan tavanomaiseen kiistelyyn ja ongelmiin josta ulkopuoliset eivät edes tiedä yksityiskohtia - ja näitähän iso enemmistö kaikista eroista on - on naiselta hyvin lapsellista alkaa vaatia puolien valitsemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi vaatia mitä vaan. Mutta sinä aikuisena ihmisenä itse päätät mitä teet tai et tee.

Tuskin hyppäät katolta jos joku sitä vaatii. Vai hyppäätkö?

Vierailija
4/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen väittää miestä hulluksi, mies väittää naista hulluksi. Naisesta tiedän hänen kärsivän vaikeasta masennuksesta ja hän lähettelee ihan kipeitä viestejä ja on myöntänyt sen itsekin. Sama meno jatkuu somessa ja mies saa siellä vähän väliä lastillisen kuraa niskaansa.

Olen päättänyt, että teen mitä itse tahdon, enkä aio liittyä mihinkään panettelukerhoon haukkumaan miestä. Nainenhan on itse täysin tasapainoton.

En aio erityisesti hengailla miehen kanssa, mutta jos hän haluaa tulla joskus juomaan kupin kahvia ja juttelemaan tai käydä syömässä, en aio kieltääkään.

Joudun siis eroamaan vähän niinkuin nyt molemmista, mikä on suuri sääli. Koin heidät kuitenkin perheemme ystäviksi.

ap

Vierailija
5/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisiko vain eron tuskassa mieleen tullut idea? Ehkä sinuna odottelisin muutaman kuukauden ja sitten ottaisit asian uudestaan puheeksi.

Vierailija
6/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaatia, mutta siinä jää äkkiä yksin. Ystäväpiirissä on ollut muutama ero ja hankalin oli lapseni kummien ero. En valinnut periaatteessa puolta, mutta koska olin tuntenut ystäväni jo lapsesta lähtien, niin tavallaan kuitenkin valitsin hänet. Miehen kanssa olemme kuitenkin hyvissä väleissä myös ja se on ystävälleni erittäin ok.

Vierailija
7/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa tuollaiset vaatimukset puolen valinnasta. Olen itse ollut tilanteessa, jossa minua on vaadittu valitsemaan kahden itselle tärkeän ihmisen väliltä. Lisäksi olen ollut myös siinä tilanteessa, että läheistäni on epäsuorasti painostettu valitsemaan minun ja toisten ihmisten välillä. Onneksi läheiseni ei ole sortunut painostuksen alla.

Jos minulle tulisi tuollainen tilanne eteen, niin sanoisin kyllä, että haluaisin olla kummankin kaveri, mutta jos minut pakotetaan valitsemaan, niin silloin valitsen sen joka ei painosta minua valitsemaan.

Vierailija
8/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että pariskunnan nainen esittää tuollaisen vaatimuksen. Minulle vaatimus valita kumman ystävä jatkossa aikoo olla, olisi jo peruste valita se toinen.

Vierailija
9/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen väittää miestä hulluksi, mies väittää naista hulluksi. Naisesta tiedän hänen kärsivän vaikeasta masennuksesta ja hän lähettelee ihan kipeitä viestejä ja on myöntänyt sen itsekin. Sama meno jatkuu somessa ja mies saa siellä vähän väliä lastillisen kuraa niskaansa.

Olen päättänyt, että teen mitä itse tahdon, enkä aio liittyä mihinkään panettelukerhoon haukkumaan miestä. Nainenhan on itse täysin tasapainoton.

En aio erityisesti hengailla miehen kanssa, mutta jos hän haluaa tulla joskus juomaan kupin kahvia ja juttelemaan tai käydä syömässä, en aio kieltääkään.

Joudun siis eroamaan vähän niinkuin nyt molemmista, mikä on suuri sääli. Koin heidät kuitenkin perheemme ystäviksi.

ap

Minkälaiset välinne olivat ennen eroa? Kumpaan tutustuit ennen ja kumman kanssa olit läheisempi? Kuinka syvällä suossa heidän kanssaan olet, eli kuinka paljon olet joutunut heidän tilityksiä kuuntelemaan? Osaatko jutella heidän kanssaan mistään muusta kuin erosta?

Vierailija
10/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä joka valitsisi esim. pettävän eksän ystäväkseen, ei todellakaan olisi enää minun ystäväni.

Vierailija
11/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puolen valitseminen kannattaa selvittää heti aluksi ja erityisesti lapsien kohdalla se on tärkeää.

Vierailija
12/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi vaatia valitsemaan puolen, mutta ei voi vaatia valitsemaan juuri hänen puoltaan. Saat itse valita.

Vierailija
13/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ilman muuta lakkaisin olemasta ystävä ihmisen kanssa joka kuvittelee voivansa vaatia minulta yhtään mitään, saati tuollaista lapsellista puolen valitsemista.

Jos eksänsä olisi oikeasti huono ihminen ja syyllinen eroon, lakkaisin automaattisesti pitämästä siihen yhteyttä koska en ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Mutta jos lojaaliuteni asetetaan kyseenalaiseksi ja aletaan esittää ultimaattumeja, saa niiden esittäjä hyvin pian huomata huutavansa tuuleen.

Vierailija
14/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä ilman muuta lakkaisin olemasta ystävä ihmisen kanssa joka kuvittelee voivansa vaatia minulta yhtään mitään, saati tuollaista lapsellista puolen valitsemista.

Jos eksänsä olisi oikeasti huono ihminen ja syyllinen eroon, lakkaisin automaattisesti pitämästä siihen yhteyttä koska en ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Mutta jos lojaaliuteni asetetaan kyseenalaiseksi ja aletaan esittää ultimaattumeja, saa niiden esittäjä hyvin pian huomata huutavansa tuuleen.

Minkälainen on oikeasti huono ihminen?

Vierailija
15/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Minkälaiset välinne olivat ennen eroa?

Läheiset. Yritin puhua naiselle järkeä, että hän ei kaikesta natkuttaisi ja vaatisi kuuta taivaalta. Vaati jo silloin, että häntä ei saa arvostella. Ainoastaan kuunnella ja tukea. En suostunut. Käytös oli niin rajatonta. En viitsi mennä likaisiin yksityiskohtiin, mutta tiedän kaiken heidän seksielämästään ja kuinka pervoja asioita on vaadittu. En usko kaikkea, enkä halua arvottaa, että mikä on oikeasti pervoa. Niin kauan kun ei sotketa lapsia asioihin, aikuiset saa vaikka syödä toistensa k*kkaa, enkä minä ole arvottamaan onko se pervoa vai ei.

>> Kumpaan tutustuit ennen ja kumman kanssa olit läheisempi?

Naisen kanssa tutustuimme aikojen alussa ja naisen ystävä olen aina ollut. Vuosien varrella joskus läheisempi, joskus etäisempi ja ihan syystä. Masentuneiden kanssa kommunikointi on välillä aikamoista myrkkyä. Miehen kanssa olen ollut tekemisissä työasioissakin, joten välillä olemme jutelleet myös syvällisempiä.

>>Kuinka syvällä suossa heidän kanssaan olet, eli kuinka paljon olet joutunut heidän tilityksiä kuuntelemaan?

Nainen ei halua olla kanssani enää tekemisissä. Sitä ennen olin suonpohjassa. Miehen kanssa tapaamme välillä ja hän puhuu avoimesti. Molemmat suoltavat vaikka mitä someen.

>>Osaatko jutella heidän kanssaan mistään muusta kuin erosta?

Osasin ennen kuin tämä show alkoi. Rajaton käytös aiheuttaa aikamoisia tilanteita myös perheen lapsille. Olen heistä enemmän kuin huolissani. Huutomatseja lasten kuullen, sometappeluita ja toisen nolaamista kaikille avoimissa päivityksissä . Uuden naisystävän mollaamista facebookissa. You name it.

ap

Vierailija
16/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tässä toinen käyttää sinua välikappaleena että ex menettäisi ystävän. Minä en tuollaista katselisi.

Vierailija
17/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Sinuna pesisin kädet koko jutusta. Tuohan kuulostaa jo ihan tasapainottomien kakaroiden pelleilyltä, ja kaikki patoutunut kuona purkautuu nyt erokriisissä. Juokse! Lapsia et pysty pelastamaan, joten pelasta edes itsesi.

Vierailija
18/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aikalisä mitään? Pahimmat myrskyt tasoittuvat.

Vierailija
19/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
20/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oletetusti nainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä