Voiko joku iloita kanssani kun sain laskuja maksettua?
Olen yksityisyrittäjä ja pari isoa projektia jäivät jumiin kesäksi. Nyt sain ne tehtyä elokuussa ja rahat tulivat! Ihanaa maksaa laskuja joita on pitänyt pitkään neuvotella, on ollut kauhea paine!
Työt jatkuvat ja minibudjetti, mutta miten ihanaa saada laskuja maksettua!!!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Entisenä yrittäjänä, nyt eläkkeellä, tiedän tunteen .Oikein paljon onnea ja menestystä sinulle ja yrityksellesi.
Kiitos!
- ap
Mahtavaa!
Helpottunut ja onnellinen fiilis varmasti! 🌹
Mies22v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you!
Hienoa, että sait laskut maksettua ja nyt on varmasti hyvä tunne - Jumalan siunausta sinulle ja yrityksellesi!
Minkä Jumalan? Tiede ei ole löytänyt todisteita yhdenkään jumalan olemassaolosta, joten miten voit sanoa Jumalan siunausta, kun se Jumala on pelkästään omassa päässäsi.
Miksi pilaat positiivisen ketjun kommentillasi?
T:ateisti myös, mutta yritän olla ihmisiksi
Onneksi olkoon ja lykkyä tykö! Ahdistuksesi poistui.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Helpottunut ja onnellinen fiilis varmasti! 🌹
Kiitos!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ja lykkyä tykö! Ahdistuksesi poistui.
Kiitos!
- ap
age is just a number kirjoitti:
Mies22v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you!
Hienoa, että sait laskut maksettua ja nyt on varmasti hyvä tunne - Jumalan siunausta sinulle ja yrityksellesi!
Minkä Jumalan? Tiede ei ole löytänyt todisteita yhdenkään jumalan olemassaolosta, joten miten voit sanoa Jumalan siunausta, kun se Jumala on pelkästään omassa päässäsi.
Jos joku toivottaa sulle Jumalan siunausta niin se on hänen puolestaan ystävällinen ele. Ystävällisiin eleisiin vastataan kiitos, eikä jäädä jankkaamaan jostain evoluutioteoriasta ja omista uskomuksista.
T: N43, ateisti
Anteeksi AP tästä, ja jej laskujen maksulle :) :)
Missä vaiheessa mainitsin evoluutioteorian? :D
Tais mennä rouvalla TUN-TEI-SIIN, kun päätin hieman trollata :D No, ei se mitää haittaa, kaikki lankee joskus trollin uhriksi :D HAA HAA
BTW lähdetkö kahville N43? Tykkään itseäni vanhemmista naisista ;)
PS. Onnea AP:lle laskujen maksuista!
Ap, olen iloinen puolestasi. Iloista syksyä Sinulle!
Hienoa ja onneksi olkoon! Tiedän tunteen. Tulee kevyempi olo kun pääsee jälleen tasoihin laskumonsterin kanssa.
Mahtavaa, onnea! Itse olen kusessa, mutta yritystä löytyy.
Hienoa!! Perässä tullaan osamaksu kerrallaan...
Hienoa hienoa, onneksi olkoon!! Tiedän tunteen kun olen ollut itsekin yrittäjä.... nykyään vain työtön.
Erik Red kirjoitti:
Ap, olen iloinen puolestasi. Iloista syksyä Sinulle!
Kiitos!
- ap
Kiitos kiitos kaikille! Olettepa te kivoja! Ja tsemppiä kaikille!
- ap
Onneks olkoon! Hieno homma!! Valtava taakan aihe takanapäin.
Ei muuta kun vauhtia taas putkeen ja eteenpäin elämässä.
Ikuinen yrittäjä kirjoitti:
Onneks olkoon! Hieno homma!! Valtava taakan aihe takanapäin.
Ei muuta kun vauhtia taas putkeen ja eteenpäin elämässä.
Kiitos!
- ap
Entisenä yrittäjänä, nyt eläkkeellä, tiedän tunteen .Oikein paljon onnea ja menestystä sinulle ja yrityksellesi.