Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mistään mitään tässä maailmassa SYNTI

Vierailija
03.10.2018 |

Olen hyvin ahdistunut. Ollut pitkään fyysisesti sairas, myös masennus. Viime vuodet olen ollut ihan lamaantunut monesta syystä sairauteen ja elämään liittyen.
Mulle on tullut selväksi hyvin nuorena herkkyyteni ja siihen liityvät asiat, on jopa sanottu että olen ns. tähteläinen ja siksi koen näin.
Löysin viimein apua olotilaani meditaation kautta. Tutustuin siihen hiljattain, se toi oikeastaan heti selkeyttä ja rauhaa olotilaan. Mutta nyt vasta kunnolla huomasin, että kristillisyyden mukaan se edustaa pahoja henkiä. Eli tämä on synti?
Olen ihan hukassa, kuin maa olisi taas vedetty jalkojen alta. Tuo todella auttoi minua. Auttoi myös materialismiin, aloin tuntea, että en tarviste sitä ja tätä tavaraa ollakseni onnellinen. Koin vapautta.
Taustasta sen verran että olen entinen vanhoillislestadiolainen. Kun kasvaa vl uskoon niin siitä ei niin vain lähdetä kulumallakaan pois. Se on ja pysyy minussa, ajastus siitä, että jos olen muunlainen ns. tavallinen kristitty, olen väärällä tiellä. En osaa enää lähestyä jumalaa ja tunnen että hän on hylännyt minut. Tätä aikaa on kestänyt jo 10 vuotta.
Koin myös jotenkin, että kaikki nämä vuosien vaikeat kriisit ja burnoutit onkin myös henkistä kasvua, tuntui että koin jonkilaisen valaistumisen. Mutta että se on synti ja olenkin väärien henkien riivaama? Millainen henkinen kasvu on syntiä? Ja onko olemassa henkistä kasvua mikä ei ole syntiä. Olen ihan sekaisin.
Tutustuin myös innolla theta healing menetelmään ja olin jo aikonut lähteä kurssille. Näin jopa unelmissani, että tulisin toimimaan itsekin työkseni näiden asioiden parissa.
Pohja on taas viety ja putoan siihen samaan mustaan kuiluun jossa minua ei edes Jumala kuule.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on rakas ap pilattu kasvatuksessa aika huolella. Just tän takia ääriusko on vaarallista.

Sinuna kyseenalaistaisin kaiken uskonnosta ja jumalasta ja siitä mitä Sinä olet ja mitä Sinä tarvit. Lähde rakentamaan identiteetti ja maailmankuva uudelleen hyvien ihmisten ja positiivisten asioiden ympäröimänä.

Vierailija
42/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisten aatosten sijaan, jos etsisit voiman itsestäsi? Ajattele järjellä. Olet tavallinen ihminen. Sulla on syntymä ja kuolema. Siinä välissä elämä joka on nyt. Tee työsi hyvin. Ole ystävällinen muille. Harrasta liikuntaa, syö ja nuku suositusten mukaan. Elämän ei tarvi olla vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin Jumala ei ole hylännyt sua, Jumala ei koskaan hylkää, et voi tehdä mitään syntiä mikä saisi Jumalan sut hylkäämään, ne on kaikki sovitettu.

On meditaatio ja henkiparantaminen syntiä, koska niissä ollaan tekemisissä henkimaailman kanssa eikä se ole Jumalan tahto että niiden kanssa ollaan tekemisissä, koska ne vie meitä pois Jumalan luota. Aina saat palata Jumalan luo ja saat anteeksi Jeesuksen tähden kaiken, myös tuon.

Rukoilen sun puolesta ja toivon että löydät rauhan Jumalan kanssa ja terveen seurakunnan missä sun on hyvä olla ja saat myös apua sairauksiin.

Joh.3:16

Kyllä itsemurha Raamatun mukaan vie kadotukseen. Meille on annettu jeesuksen ristinkuolemalla mahdollisuus päästä eroon saatanasta ja päästä taivaaseen. Tuo ei ole automaatti. Itse Jeesus sanoi, että lopunaikoina niin moni huutaa Jeesus, jeesus mutta minä en tunne heitä. He eivät ole tehneet tahtoani maan päällä = eläneet oikein. Se joka tunnustaa minut ihmisten keskuudessa (on avoin uskovainen) sen tunnustan minä taivaassa. Ei ole sala uskovaisia

Raamatussa ei niin sanota. Itsemurhan tehneet joutuvat kadotukseen vain elleivät ole ottaneet vastaan Jeesusta, niinkuin kaikkien muidenkin kohdalla, vain Jeesuksen torjuminen vie kadotukseen, ei mikään muu synti, ei edes itsemurha.

Tätäkin olen usein pohtinut varsinkin oman sairauden aikana kun elämän halua ei ole ollut, että jos ihminen on sairas eikä kestä enää, mutta silti haluaa uskoa miksi hän joutuisi kadotukseen. -ap

Sekin mietityttää että kun sanotaan että jumala tiesi jo ennen syntymää kaikkien päivät, niin tiesihän hän silloin myös senkin jos ihminen tulee kuolemaan itsemurhan kautta. Voiko ihminen muuttaa sitä jos se on hänen kohtalo. Tietääkö jumala siis senkin jo ennen syntymää kuka pelastuu iankaikkisesti ja kuka ei. -ap

Vierailija
44/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kristillistäkin meditaatiota, mutta en ole siihen perehtynyt. Itse kehoittaisin aivan tavalliseen hiljentymiseen ja rauhoittumiseen (haluaa siihen sitten liittää hengitystekniikoita tai ei) niin että ajattelee Jumalan asioita. Lukee Raamattua ja lohduttautuu Jumalan sanomilla sanoilla ja lupauksilla. ja mikä vahvistavaa, että sanoo Jumalan sanoja itselleen ääneen! Itselleen julistamista. Itselleen lupausten henkilökohtaista omistamista.

Nuo monet meditaatiot perustavat ideologinsa maalliseen tai jopa pahaan, joten siksi se ei pitemmän päälle ole hyväksi. Miksi ihminen suuntaisi ajatuksensa enkeleihin? Ne ovat jo apunamme ihan pyytämättäkin. Helposti sitä suuntaa avunpyyntönsäkin enkeleihin, kun apu tulee Jumalalta ja Hänen ainokaiselta pojaltaan. "Lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä."  Noin Raamatussa sanotaan ja luvataan. Siellä ei lue: "lähetykää enkeleitä", vaan siellä lukee: "enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä niitä  varten jotka Jumalaan turvaavat."

Tuttavapiirissäni on kaksikin uskoon tullutta ihmistä, jotka ovat myöhemmin riistäneet hengen itseltään. Missään ei lue, että se olisi kuolemansynti joka vie kadotukseen. Sitä syntiä ei ihminen ennen kuolemaansa ehdi katua, mutta Jeesuksessa riippumalla ja hänessä elämällä meidän ei tarvitse pelätä että kuoleman hetkellä se yksi tunnustamaton synti veisikin ihmisen kadotukseen. Koska Jeesus on niin paljon suurempi kuin synti tai ääretön määrä syntiä.

Vierailija
45/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kristillistäkin meditaatiota, mutta en ole siihen perehtynyt. Itse kehoittaisin aivan tavalliseen hiljentymiseen ja rauhoittumiseen (haluaa siihen sitten liittää hengitystekniikoita tai ei) niin että ajattelee Jumalan asioita. Lukee Raamattua ja lohduttautuu Jumalan sanomilla sanoilla ja lupauksilla. ja mikä vahvistavaa, että sanoo Jumalan sanoja itselleen ääneen! Itselleen julistamista. Itselleen lupausten henkilökohtaista omistamista.

Nuo monet meditaatiot perustavat ideologinsa maalliseen tai jopa pahaan, joten siksi se ei pitemmän päälle ole hyväksi. Miksi ihminen suuntaisi ajatuksensa enkeleihin? Ne ovat jo apunamme ihan pyytämättäkin. Helposti sitä suuntaa avunpyyntönsäkin enkeleihin, kun apu tulee Jumalalta ja Hänen ainokaiselta pojaltaan. "Lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä."  Noin Raamatussa sanotaan ja luvataan. Siellä ei lue: "lähetykää enkeleitä", vaan siellä lukee: "enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä niitä  varten jotka Jumalaan turvaavat."

Tuttavapiirissäni on kaksikin uskoon tullutta ihmistä, jotka ovat myöhemmin riistäneet hengen itseltään. Missään ei lue, että se olisi kuolemansynti joka vie kadotukseen. Sitä syntiä ei ihminen ennen kuolemaansa ehdi katua, mutta Jeesuksessa riippumalla ja hänessä elämällä meidän ei tarvitse pelätä että kuoleman hetkellä se yksi tunnustamaton synti veisikin ihmisen kadotukseen. Koska Jeesus on niin paljon suurempi kuin synti tai ääretön määrä syntiä.

Kiitos sinulle. Ihanasti sanoit.. Tästä huomaa kun ei itse ole lukenut paljoakaan raamattua niin ei tiedä mitä siellä sanotaan. Näissä enkelimeditaatioissa just ohjeistetaan kutsumaan enkeleitä luokse koska kuuleman enkelillä ei ole vapaata tahtoa. Hänet täytyy siis kutsua. Itsekin nyt huomaan että ei se näin mene.

Haluan itsekin uskoa siihen että jumalan armo on mittaamaton ja hän näkee jokaisen sydämeen. Kiitos.

Vierailija
46/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin Jumala ei ole hylännyt sua, Jumala ei koskaan hylkää, et voi tehdä mitään syntiä mikä saisi Jumalan sut hylkäämään, ne on kaikki sovitettu.

On meditaatio ja henkiparantaminen syntiä, koska niissä ollaan tekemisissä henkimaailman kanssa eikä se ole Jumalan tahto että niiden kanssa ollaan tekemisissä, koska ne vie meitä pois Jumalan luota. Aina saat palata Jumalan luo ja saat anteeksi Jeesuksen tähden kaiken, myös tuon.

Rukoilen sun puolesta ja toivon että löydät rauhan Jumalan kanssa ja terveen seurakunnan missä sun on hyvä olla ja saat myös apua sairauksiin.

Joh.3:16

Kyllä itsemurha Raamatun mukaan vie kadotukseen. Meille on annettu jeesuksen ristinkuolemalla mahdollisuus päästä eroon saatanasta ja päästä taivaaseen. Tuo ei ole automaatti. Itse Jeesus sanoi, että lopunaikoina niin moni huutaa Jeesus, jeesus mutta minä en tunne heitä. He eivät ole tehneet tahtoani maan päällä = eläneet oikein. Se joka tunnustaa minut ihmisten keskuudessa (on avoin uskovainen) sen tunnustan minä taivaassa. Ei ole sala uskovaisia

Minä olen kuullut lestadiolaispiireissä puhuttavan siitä että armonaika voi mennä ohi myös maanpäällä. Olen miettinyt että onko oma armonaikani mennyt ohi kun Jumaöa tuntuu olevan niin kaukana. Kadotin lapsuudenuskoni mutta sain parikymppisenä parannuksen armon en vain kuitenkaan pysynyt uskossa. Uskoani koeteltiin sillä tavoin että minun olisi pitänyt pystyä vastustamaan kiusausta ja vääriä suhteita. En pystynyt. -ap

Armon aikaa on niin kauan, kuin olemme täällä maanpäällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän