Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kaverin vaimon pettävän

Busted
03.10.2018 |

Olin työmatkalla ja asuin hotellissa muutaman päivän. Eräänä iltana menin huoneeseeni näin hotellin käytävällä hyvän kaverini vaimon suutelemassa vierasta miestä. Hän huomasi minut ennen kuin menivät hotellihuoneeseen, mikä sattui olemaan oman huoneeni naapurihuone. Kaverin vaimon vaatetuksesta päättelin että he olivat olleet juhlimassa alakerran ravintolassa. Seksikän lyhyt hame jne. Pian puhelimenin soi ja soittaja oli tuo kaverin vaimo. Hän pyysi minua käymään käytävällä, hän haluaisi sanoa jotain. Menin käymään ja hän kertoi olevansa työmatkalla ja vannotti minua, että en kertoisi hänen miehelleen mitä olin nähnyt. Mennessään takaisin huoneeseensa hän vinkkasi silmää ja sanoi antavansa minulle myöhemmin hyvää seksiä jos pitäisin salaisuutemme. . He ovat olleet vuosia ystäviämme ja olemme viettäneet heidän kanssa paljon aikaa. Mitähän tekisi? Kerronko kaverilleni vai otanko tarjouksen vastaan? Samalla tietysti pettäisin omaa puolisoani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tätä naista? Ilmeisesti kun kerran mietit vaihtoehtona. Minkä näköinen nainen kyseessä?

Vierailija
2/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä heräsin ja laitoin Jallun takaisin hyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksi sikaa samassa limpussa, kaunista.

Vierailija
4/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otat kyydit siltä naiselta, vanhainkodeissa näitä käyttämättä jääneitä juttuja siellä harmittelevat

Vierailija
5/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ilman muuta. Kerro myös mitä tuo lumppu lupasi sinulle. 

vaikka provo tämäkin on

Vierailija
6/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otat tarjouksen vastaan. Eihän se siitä kertomalla miksikään muutu.