Sosiaallinen nainen ja itse en
Miten onkohan mitään mahista parisuhteelle jos itse ei ole hirveän sosiaallinen(tykkään enimmäkseen olla vaan sen toisen kanssa tai pienessä porukassa ) sekä on aika rauhallinen tapaus kun taas nainen on sosiaallinen ja suht räväkkä persoona. Tytyn kanssa pystyy keskustelemaan tosi avoimesti ihan mistä vaan vaikka ollaan tässä viikonloppu vasta tunnettu.Muutenki tosi potentiaallinen emäntä vois olla mutta kun itse näin rauhallinen ja hän ei niin voikohan näin erinluontosista ihmisistä tulla mitään pysyvää?
Kommentit (38)
Listasimme 10 asiaa, jotka luultavasti tunnistat, jos rakastat introverttia.
1. Kumppanisi rakastaa sitä, kun saa olla kanssasi kahden
Kahdenkeskinen aika on introvertille tärkeää. Sinun kanssasi hän saa olla juuri sellainen kuin on.
2. Hänellä on luottoystävänsä
Mitä tulee ystävyyssuhteisiin, introvertit arvostavat enemmän laatua kuin määrää. Kumppanillasi on ehkä vähemmän ystäviä kuin sinulla, mutta hänen ystävyyssuhteensa ovat tiiviitä ja läheisiä.
3. Hiljaisuus on kumppanillesi luontaista
Jos kumppanisi on pitkään hiljaa, se ei tarkoita sitä, että hän olisi harmistunut, surullinen tai tylsistynyt. Todennäköisesti hän vain haluaa nauttia hiljaisuudesta.
4. Sinulla on vierelläsi hyvä kuuntelija
Kumppanisi kuuntelee mielellään juttujasi ja murheitasi. Hän myös keskittyy siihen, mitä sanot.
Introvertit asettuvat usein mieluummin kuuntelijan kuin kertojan rooliin.
5. Introvertti kumppani ei suinkaan ole tylsä
Vaikka kumppanisi ei halua lähteä mukaasi joka ikisiin juhliin, se ei tarkoita sitä, etteikö hän pitäisi hauskanpidosta. Hän lähtee mieluummin ulos parhaiden ystäviensä kanssa kuin rupattelee puolitutuille.
6. Kultasi nauttii rauhallisista koti-illoista
Jos itse rakastat sosiaalisia tapahtumia, sinusta voi olla vaikea ymmärtää sitä, että kumppanisi haluaa mieluummin jäädä kotiin kuin lähteä mukaasi ystäväsi juhliin.
7. Hän on taipuvainen syvälliseen pohdiskeluun
Introverteille on tyypillistä pohtia asioita syvällisesti – joskus ehkä turhankin syvällisesti. Kumppanisi saattaa analysoida asioita, jotka eivät edes kaipaisi analyysia. Olet kuitenkin oppinut, että häntä on turha käskeä hellittämään ajatuksistaan, jos hän ei ole itse siihen vielä valmis.
8. Hän osaa olla myös yksin
Kun vietät iltaa ystäviesi kanssa ja kumppanisi on jäänyt yksin kotiin, saatat huolehtia siitä, miten siellä kotona oikein pärjätään. Olet todennäköisesti joskus lähetellyt kumppanillesi ”Onko kaikki hyvin?”-viestejä. Vaikka tarkoitat hyvää, viestisi voivat olla turhia ja lähinnä ärsyttää.
9. Kumppanisi suunnittelee asiat etukäteen
Kumppanisi ei välttämättä hypi riemusta, jos ilmoitat hänelle kesken työpäivän, että olet sopinut teille illaksi menoa. Introvertti haluaa varautua tuleviin tapahtumiin etukäteen ja voi ahdistua yllättävistä käänteistä.
10. Hän on todellinen löytö
Olet löytänyt vierellesi ihmisen, josta kannattaa pitää kiinni. Vaikka kumppanisi ei välttämättä yllätä sinua julkisilla rakkaudentunnustuksilla, hän todella rakastaa sinua. Introvertti ei päästä lähellensä ketä tahansa, joten voit olla varma, että hän haluaa elää elämäänsä juuri sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa pahallta. Mutta kai sentään puollustat naistasi, jos hänen sosiaallisuutensa aiheuttaa viellä joskus ongellmia? Miehelllä on moraallinen vellvolllisuus puollustaa puollisoaan joka tillanteessa!
:D
Vierailija kirjoitti:
Listasimme 10 asiaa, jotka luultavasti tunnistat, jos rakastat introverttia.
1. Kumppanisi rakastaa sitä, kun saa olla kanssasi kahden
Kahdenkeskinen aika on introvertille tärkeää. Sinun kanssasi hän saa olla juuri sellainen kuin on.
2. Hänellä on luottoystävänsä
Mitä tulee ystävyyssuhteisiin, introvertit arvostavat enemmän laatua kuin määrää. Kumppanillasi on ehkä vähemmän ystäviä kuin sinulla, mutta hänen ystävyyssuhteensa ovat tiiviitä ja läheisiä.
3. Hiljaisuus on kumppanillesi luontaista
Jos kumppanisi on pitkään hiljaa, se ei tarkoita sitä, että hän olisi harmistunut, surullinen tai tylsistynyt. Todennäköisesti hän vain haluaa nauttia hiljaisuudesta.
4. Sinulla on vierelläsi hyvä kuuntelija
Kumppanisi kuuntelee mielellään juttujasi ja murheitasi. Hän myös keskittyy siihen, mitä sanot.
Introvertit asettuvat usein mieluummin kuuntelijan kuin kertojan rooliin.
5. Introvertti kumppani ei suinkaan ole tylsä
Vaikka kumppanisi ei halua lähteä mukaasi joka ikisiin juhliin, se ei tarkoita sitä, etteikö hän pitäisi hauskanpidosta. Hän lähtee mieluummin ulos parhaiden ystäviensä kanssa kuin rupattelee puolitutuille.
6. Kultasi nauttii rauhallisista koti-illoista
Jos itse rakastat sosiaalisia tapahtumia, sinusta voi olla vaikea ymmärtää sitä, että kumppanisi haluaa mieluummin jäädä kotiin kuin lähteä mukaasi ystäväsi juhliin.
7. Hän on taipuvainen syvälliseen pohdiskeluun
Introverteille on tyypillistä pohtia asioita syvällisesti – joskus ehkä turhankin syvällisesti. Kumppanisi saattaa analysoida asioita, jotka eivät edes kaipaisi analyysia. Olet kuitenkin oppinut, että häntä on turha käskeä hellittämään ajatuksistaan, jos hän ei ole itse siihen vielä valmis.
8. Hän osaa olla myös yksin
Kun vietät iltaa ystäviesi kanssa ja kumppanisi on jäänyt yksin kotiin, saatat huolehtia siitä, miten siellä kotona oikein pärjätään. Olet todennäköisesti joskus lähetellyt kumppanillesi ”Onko kaikki hyvin?”-viestejä. Vaikka tarkoitat hyvää, viestisi voivat olla turhia ja lähinnä ärsyttää.
9. Kumppanisi suunnittelee asiat etukäteen
Kumppanisi ei välttämättä hypi riemusta, jos ilmoitat hänelle kesken työpäivän, että olet sopinut teille illaksi menoa. Introvertti haluaa varautua tuleviin tapahtumiin etukäteen ja voi ahdistua yllättävistä käänteistä.
10. Hän on todellinen löytö
Olet löytänyt vierellesi ihmisen, josta kannattaa pitää kiinni. Vaikka kumppanisi ei välttämättä yllätä sinua julkisilla rakkaudentunnustuksilla, hän todella rakastaa sinua. Introvertti ei päästä lähellensä ketä tahansa, joten voit olla varma, että hän haluaa elää elämäänsä juuri sinun kanssasi.
No joo taas, vähän lapsellista tekstiä... Näitä kirjoittavat ja niihin uskovat ovat itsekin ehkä hieman yksinkertaisia.
Voi olla, että hän haluaa raahata sinua kissanristiäisistä toisiin ja olettaa, että sinäkin tykkäät siitä. Tietysti olettaa, koska se on hänelle itselleen luonnollista. Jos et halua lähteä mukaan niin hän joko lähtee yksin ja häntä ei juuri kotona näy, mikä monelle introvertimmalle ihmiselle tietysti on ok, mutta moni sosiaalisempi ja menevämpi ihminen kärsii siitä, jos kumppani ei lähde mukaan, koska hän haluaisi juurikin olla sosiaalinen yhdessä.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että alkuhuumassa molemmat saattavatkin joustaa omasta perustarpeestaan sosiaalisuuden ja oman rauhan suhteen, paljonkin. Mutta ennen pitkää se käy sille joustavalle osapuolelle todella raskaaksi ja silti se toinen kokee, ettei jotakin asiaa ole tarpeeksi tai jotakin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro naisesta lisää ap. Minkä ikäisiä olette, missä tutustuitte ja miten naisen räväkkyys näkyy?
Saman minäkin haluaisin tietää ennenkuin voin neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että hän haluaa raahata sinua kissanristiäisistä toisiin ja olettaa, että sinäkin tykkäät siitä. Tietysti olettaa, koska se on hänelle itselleen luonnollista. Jos et halua lähteä mukaan niin hän joko lähtee yksin ja häntä ei juuri kotona näy, mikä monelle introvertimmalle ihmiselle tietysti on ok, mutta moni sosiaalisempi ja menevämpi ihminen kärsii siitä, jos kumppani ei lähde mukaan, koska hän haluaisi juurikin olla sosiaalinen yhdessä.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että alkuhuumassa molemmat saattavatkin joustaa omasta perustarpeestaan sosiaalisuuden ja oman rauhan suhteen, paljonkin. Mutta ennen pitkää se käy sille joustavalle osapuolelle todella raskaaksi ja silti se toinen kokee, ettei jotakin asiaa ole tarpeeksi tai jotakin on liikaa.
Tuostakin mainitsemastasi mahdollisesta ongelmasta selviää keskustelemalla. Ap kertoi, että heillä on hyvä keskusteluyhteys, joten miksi asioista pitäisi tehdä vaikeampia kuin ne ovat? Kun kumpikin kunnioittaa ja rakastaa toista, niin ongelmat selviävät. Siihen mukaan vielä pientä joustoa ja ymmärrystä, niin suhteesta voi tulla aivan täydellinen. Jukuripäisten minä minä tyyppien kanssa suhteesta ei tule mitään.
Mä ainakin oon tosi puhelias ja energisen oloinen kun jännitän, ja noin uuden miespuolisen tuttavuuden kanssa olisin varmaan super duracel pupu... mut oikeasti oon aika rauhallinen ja hiljainen ja pyörin pienissä piireissä ja en oo kovin kovaääninen isommissa porukoissa. Kannattaa tutustua rauhassa vielä hetki ja katsoa miksi se juttu menee :)
SosiaaLLinen?? Suomen kieli on todellakin rappiolla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin avasin vain nähdäkseni, onko joku muu valittanut. Vituttaa, ehdit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin avasin vain nähdäkseni, onko joku muu valittanut. Vituttaa, ehdit ensin.
Johan siellä heti ensimmäisten kommenttien joukossa oli v*ttuiltu aloittajan kirjoitustyylistä.
Olen vähän räiskyvämpi ja puhelias, miesystäväni hiljainen ja rauhallinen. Kohta 1,5 v oltu yhdessä.
Onko myös kirjoitustaitoinen, ja sinä et? Voi tulla ongelmia.
Yleensä ne vastakohdat just sopii toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro naisesta lisää ap. Minkä ikäisiä olette, missä tutustuitte ja miten naisen räväkkyys näkyy?
Saman minäkin haluaisin tietää ennenkuin voin neuvoa.
Ap tässä. Mennyt näköjään ihan ohi tämä keskustelu. Mutta niin vieläkin tapailen häntä ja nähdään suht tiiviisti. Sinänsä kaikki on mennyt hyvin mutta hänen räväkkyys on alkanut hieman ahdistamaan ja enkä oikein keksi sille syytä miksi näin on.
Ollaan siis molemmat 23v,tavattu tinderissä.
Hänen räväkkyys just näkyy että tekee yllättäen asioita,esim alkaa tanssii(?) Vähän sellainen adhd tapaus välillä jos näin vois sanoa.
Ehkä suurin asia, minkä kanssa täytyy tulla sinuiksi, on naisen seksuaalihistoria. Se on oletettavasti värikäs.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suurin asia, minkä kanssa täytyy tulla sinuiksi, on naisen seksuaalihistoria. Se on oletettavasti värikäs.
Itseasiassa ei ole. Vain muutama pano ja nekään eivät ole olleey yhenillan juttuja
Meillä ainakin toimii, mies on sosiaalisempi kuin minä. Ei hänkään nyt mikään yltiöpäinen kyläluuta ole, mutta enemmän kuin minä. Kyllä minäkin mielelläni lähden, jos on jotain menoa, mutta yleisesti ottaen viihdyn enemmän ihan vain kotona. Asiaa auttaa meillä paljon se, että mies on ma-pe päivätöissä ja itse teen vuorotyötä, joten arkivapaina saan sitten mölliä itsekseni himassa näkemättä ketään tai tekemättä mitään.