Oletko ikinä edes päässyt Audi Q7:n kyytiin?
Tuskimpa vaan. On meinaan kallis ja hieno auto.
Miehellä nyt koeajossa sellainen, kun aikoo ostaa. Todella voimakas moottori ja hienostunut kyyti. Lisäksi hyvät maasto-ominaisuudetkin.
Kommentit (35)
Exän kanssa koeajettiin myös, ei vakuuttanut.
P.s. ajoin ihan itsekin
Maailman helpoimpia töitä olla Audin muotoilijana kun maallikon hyvin vaikea huomata muutoksia.
En oo, mutta meillä on kesäautona Volvo 164.
Oletko yhden miehen mies? Naiset harvemmin tällaisia aloituksia rustaavat. Tavallisesti ne ovat valituksia auton hinnasta. En ole tuollaisessa ollut, mutta olen ajanut kulkineita joista et ole kuullutkaan.
Lada Nivan kyydissä olen ollut, se lienee aika samanlainen, ihan hieno.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen ajanut Porchella ja Ferrarilla. Ei teitä kovin kateeksi käy.
Sentään Ferrarin osasit kirjoittaa oikein.
Hirveä pommi. Maasto-ominaisuudet... tsihi!
Nojoo, tiedät tämän varmaan itsekin: 0/5
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan.
Ei mullakaan. En ole kiinnostunut automerkeistä.
Tosin kerran istuin taksissa, joka kulki huomattavan pehmeästi ja kevyesti hyrräten.
Se ei ollut iso auto, sellainen sopiva.
Kysyin kuskilta merkkiä (ainut kerta elämässäni). Oli Audi.
Siis wau!
Toivottavasti miehes tulee joku kerta Keravalla käymään, otan satavarmana häneltä suikkiin jos saan edes hetken viettää ihanan luxusauton penkillä!
TodellaWAU!!
Mikä tän avauksen pointti oli?
Olet mies, esität naista, kirjoitat alkeellisen huonosti suomea, yrität herättää kateutta autolla, jota kuviteltu poikaystäväsi on oikein koeajanut. Kuulostat köyhältä ja vähän säälittävältä.
Mut jos sä sait tästä jotain ilon korviketta, niin onneksi olkoon. Onhan se parempi kuin täysi tyhjyys.
Ei kiinnosta. Kyllähän tuollaisen saa koeajoon milloin vaan - mutta en pidä saksalaisista autoista. Enkä ikimaailmassa hankkisi sellaista itselleni.
Autot on henkisesti pikkupoikien juttuja. Ei autolla oikeasti ole mitään merkitystä eikä se lisää kuskinsa mahiksia mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän avauksen pointti oli?
Olet mies, esität naista, kirjoitat alkeellisen huonosti suomea, yrität herättää kateutta autolla, jota kuviteltu poikaystäväsi on oikein koeajanut. Kuulostat köyhältä ja vähän säälittävältä.
Mut jos sä sait tästä jotain ilon korviketta, niin onneksi olkoon. Onhan se parempi kuin täysi tyhjyys.
Kateellinen, LOL.
Hieno auto, mun mies pitää kalliina skoodana.
En, mut mulla on hieno fillari! Maasto-ominaisuudetkin yhä yhtä terässä kuin 25 v sitten sen ostaessani.
Vierailija kirjoitti:
Lada Nivan kyydissä olen ollut, se lienee aika samanlainen, ihan hieno.
Lada Niva on oikea maastoauto ja audi on maastoauton näköinen lelu.
En, mutta olen ajanut Porchella ja Ferrarilla. Ei teitä kovin kateeksi käy.