Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehellä on lapsi..

Vierailija
02.10.2018 |

..niin miten asiassa toimitaan?

Deittailen tässä nyt erästä miestä, jolla on pieni lapsi. Vanhemmat ovat eronneet lapsen ollessa pieni. En haluaisi nyt tästä syystä kauhean nopeasti edetä, mutta kävi hieman puolivahingossa niin, että tapasin lapsen jo tässä aikaisessa vaiheessa. Minua tilanne ahdisti, koska 1) en osaa olla lapsien kanssa 2) mielestäni on liian aikaista. Mies varmaan tietää paremmin, mikä on soveliasta, mutta minusta tämä tuntuu oudolta. Mies tuntuu haluavan edetä aika nopeasti siihen nähden, että deittailua on takana vasta vajaa kuukausi.

Missä vaiheessa siis on sopivaa alkaa tavata tuota lasta, koska oletan, että en sitä varmaan pysty ikuisuuksia välttelemään? Mitä sitten, jos lapsi tottuu minuun, ja meille tuleekin ero? Tai mitä jos minä kiinnyn lapseen, ja tulee ero? Tai jos vaikka parisuhde syvenee sen verran, että muutamme esimerkiksi yhteen. Mitä sitten tapahtuu?

Olen jo yli 30-vuotias, vaikken ehkä siltä juuri tällä hetkellä kuulosta. Olen pitänyt itseäni melko toivottomana tapauksena tämän sitoutumisen ja lapseutumisen suhteen, joten tämä on minulle aivan uutta ja tuntematonta. Pidän kuitenkin miehestä todella, todella paljon. Vaikka onkin melko aikaista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun nyt asiaa tarvitse stressata. Anna asioille aikaa. Kyllä ne sitten loksahtaa paikoilleen. Lasta ei tarvitse alkuun tai siis jatkossa tavata, sitten vasta kun olette vakavammin yhdessä. Lapsella on jo vanhemmat ja sinä voit olla lapselle aikuinen läheinen ihminen. Äidiksi ei tarvitse ryhtyä.

Tämä kommentti on saanut pelkkiä yläpeukkuja ja olen itsekin samaa mieltä. Kuitenkin, kun uusperheen äitinä tutustuin mieheni lapseen vasta vuosien jälkeen, niin sain haukkuja. Tutustuminen siis tapahtui siinä vaiheessa, kun suhde oli vakiintumassa eli yhteenmuutto oli ajankohtainen muutaman kuukauden päästä. Minun olisi kuulemma pitänyt antaa lapselle enemmän aikaa tutustua.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän