Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella voi saada häädön vuokrakämpästä?

Vierailija
02.10.2018 |

Olen saanut muistutuksia jutuista, jotka ei pidä paikkaansa ja vuokranantaja rikkoo itse lakia. Kyseessä on iso vuokrayhtiö.

Itse olen "suvainnut" mm. väkivallan uhkaa, pyykkivuorojen varrastamista, jatkuvasti haukkuvia koiria, käytävälle jatkuvasti sammuvaa naapuria, joka käyttäytyy uhkaavasti, häkkivarastomurtoja, huutavaa aikuista naapuria ja huoltoyhtiön paukkaamista asuntoon omin luvin.

Nyt jostain tulevasta hajusta syytetään mua varmaankin siksi, koska mulla on koira ja ovessa on lappu siitä, että sisällä on lemmikkieläimiä.

Mä olen köyhä, enkä tiedä, mihin tästä enää lähtisi. Muuttaminen maksaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isännöintiin yhteyttä, puhelin soitto tai sähköposti, pyydä ohjeet miten todistaa, monesti riittää jos vaikka kännykällä kuvaa koiraa hetken ajan ja näkyy miten koira käyttäytyy, on mahdollista että isännöitsijä voi itse tulla paikalle ja haistaa aivan itse sitä sun asuntoa ja todeta, että haju ei ole sieltä peräisin. Myös noi vieraat pitää selvittää, jos tiedät kenen vieraista on kyse, niin sekin pitäisi sinun isännöitsijälle kertoa, jotta tilanteeseen voidaan puuttua. Joissakin tapauksissa on rappuun voitu asentaa kameravalvonta tai tunnistava luokitus "kulunhallinta järjestelmä", eli avain rekisteröidään asukkaalle ja voidaan seurata kenen osoitteessa se pesutuvan tai mikä tahansa ovi on avattu. Ovipuhelin ja jatkuvasti alaovet lukossa voi rauhoittaa asumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän