Taivis on paska koulu.
Vihaan tätä koulua. Mun koulus on yks joka aina kiusaa vain mua. Vaikka en ole tehnyt hänelle mitään. Hän on tosi onnellinen elämästään kun sit mä oon kauhein surullinen. Hän on kaunis, laiha, rikas, hyvä koulussa, hyvä kaikissa harrastuksissa. Nrghh. Olen kateellinen kiusaajalle.
Kommentit (10)
Ootko kertonut kotona tai opettajalle? Kerro.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut mutta silti jatkaa. 😫
Rupeat urheilemaan, nostat rautaa puolisen vuotta 4-5 kertaa viikossa ja sitten näytät taivaan merkit jos vielä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Rupeat urheilemaan, nostat rautaa puolisen vuotta 4-5 kertaa viikossa ja sitten näytät taivaan merkit jos vielä jatkaa.
Olen hoikka. Mutta en kaunis.
Samaa mieltä. Oot hyvä ihminen. Taivis onkin surkea koulu ja aivan retuja kusipäitä koko koulu täynnä.
Joo, niin on ihan sysipaska koulu. Ite oon ollut taiviksessa kohta 9 vuotta ja joka päivä samaa paskaa: vittumaisia oppilaita ja opettajia. Sen lisäksi koko koulu homeessa ja kauheen likanen sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut mutta silti jatkaa. 😫
Opettajan velvollisuus on puuttua kiusaamiseen. Juttele uudelleen. Puhu myös kotona. Ethän voi yksin kantaa tuollaista taakkaa ja kiusaaminen on saatava loppumaan. Ärsyttää kun kiusaamista on niin paljon kouluissa.
Up