Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö olemaan ystäviä taloudellisesti

Vierailija
02.10.2018 |

paremmassa asemassa olevien perheiden kanssa? Itse en. Joskus tutustuu ihmisiin, jotka haluaisivat olla enemmänkin tekemisissä, mutta itse en pysty, vaan haluan välttää ystävystymistä. Emme ole itsekään köyhiä, mutta emme kovin varakkaitakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että jos ajattelet että paremmin toimeentulevat on jotenkin hirvittävän erilaisia kuin sinä, et voi itse tulla sellaiseksi? Teet automaattisesti valintoja jotka vievät eri suuntaan. Aivan kuin nuo ihmiset ei kuulu ystäviisi, heidän tapansa ei kuulu sinun tapoihisi, joten et pääse hyötymään niistä. Kannattaa työstää tuota ja koittaa päästä irti siitä.

Vierailija
2/3 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole raha koskaan kaverisuhteisiin vaikuttanut. Teininä samassa porukassa oli kaupungin vuokra-asunnossa asuvien työttömien juoppojen lapsia siinä kuin toimitusjohtajienkin. Aivan samoin nykyisessä kaveripiirissä on kaikkea sairaseläkeläisestä varakkaaseen yrittäjään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyseessä olikin jokin henkinen syy. Pystyisin, jos yhdessäolemisemme olisi mitoitettu omaan pikkuruiseen budjettiini. Ihmiset ovat kuitenkin ensi sijassa peroonia, eivätkä jonkun ryhmän stereotypioita. 

Jos taas henkilö haluaisi jatkuvasti tehdä asioita, jotka ovat omasta mielestäni turhaa rahanmenoa, ei se varmaankaan onnistuisi. Tosin tuollaisia kavereita on köyhissäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi