Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näistä traumoista pääsee eroon?

Vierailija
02.10.2018 |

Molemmat vanhemmat olivat väkivaltaisia.
Taas eilen muistin lapsuudesta hiukan, kuinka paha olo mulla oli.
Kyyhötin ulkona pimeässä ja kaikki on jäänyt sisälleni.
Siis se paha olo on vielä minussa.
Kroppa on kipeä enkä tahdo jaksaa tehdä paljoa täällä kotona.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia auttaa sen minkä voi. Ystävät, lämmin ihmissuhde?

Vierailija
2/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terapia auttaa sen minkä voi. Ystävät, lämmin ihmissuhde?

Kaksi viimeisintä eivät juuri auttaneet.

Tarkoitus olisi etsiä sopiva terapeutti.

Ja jos olisi varaa, pitäisi olla kehon hoitoa.

Ja lämmin ihmissuhde, kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Hyvä ja säännöllinen sellainen. Eikä mikään ratkaisukeskeinen ja reipas, vaan semmoinen jossa saat turvallisesti hyvän terapeutin avulla käydä noita kauhukokemuksia läpi, surra ja vihata ne pois. Minä olen käynyt nyt pari vuotta ja ihan eri elämä jo. Kohtele itseäs hyvin ja arvokkaasti, ja hakeudu terapiaan. Itse pääsin ihan terveyskeskuslääkärin kautta ja sain vielä kelakorvauksen. Jossain kohtaa elämää ne traumat alkavat pyrkiä pintaan joka tapauksessa, monilla pakokauhuna vasta sitten kun on vanha ja sairas eikä suojaukset enää pidä. Ja silloin onki mennyt koko elämä hukkaan.

Vierailija
4/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia. Hyvä ja säännöllinen sellainen. Eikä mikään ratkaisukeskeinen ja reipas, vaan semmoinen jossa saat turvallisesti hyvän terapeutin avulla käydä noita kauhukokemuksia läpi, surra ja vihata ne pois. Minä olen käynyt nyt pari vuotta ja ihan eri elämä jo. Kohtele itseäs hyvin ja arvokkaasti, ja hakeudu terapiaan. Itse pääsin ihan terveyskeskuslääkärin kautta ja sain vielä kelakorvauksen. Jossain kohtaa elämää ne traumat alkavat pyrkiä pintaan joka tapauksessa, monilla pakokauhuna vasta sitten kun on vanha ja sairas eikä suojaukset enää pidä. Ja silloin onki mennyt koko elämä hukkaan.

Kiitos. Kävin kelan terapeutilla mutta se ei auttanut. Vielä on jäljellä käyntejä mutta se uuden etsiminen edessä.

Joskus tulee hirvittävä kauhu ja siitä pitäisi päästä yli - turvallisessa terapiassa.

Vierailija
5/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä minkä ikäinen olet? ja kävitkö läpi monta terapeuttia ennenkuin löysit oikean?

Vierailija
6/6 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa voi purkaa myös turvakotien yhteydessä olevissa väkivaltatyönyksiköissä. Siellä osataan auttaa väkivaltakokemusten läpikäymisessä niin lapsia kuin aikuisiakin.