Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: ero ja kaveripiiri.

Vierailija
01.10.2018 |

Eli kuvitteellinen tositarina ja sen myötä gallup:

olisit ollut yläasteelta asti kaveri Emilian kanssa ja olisit myös Emilian häissä kaasona. Emilialle tulee muutama vuosi häiden jälkeen ero, koska Emilian mies pettää toisen naisen kanssa. Tässä yhteydessä välit Emilian kanssa etääntyvät ja katkeavat. Oma miehesi taas olisi Emilian ex-miehen kaveri vuosien takaa. Alkaisitko kaveeraamaan naisen kanssa, jonka vuoksi Emilian avioliitto päättyi (vaikka et olisi enää itse väleissä Emilian kanssa) vai et? Vai eikö asialla olisi mitään väliä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kavereitani heidän elämäntilanteensa mukaan. Jos joku vaatii vaitsemaan puolen, valitsen sen toisen. Näin ei onneksi koskaan ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes lukea tuollaista, saati ottaa kantaa. Olen kaikkien kaveri, jotka on mukavia ihmisiä. Ihan sama kenen kanssa ne seurustelee tai ei. Toisten pettämiset ja parisuhdeongelmat ei kuulu mun mielestä kaveruuden mittariksi.

Vierailija
4/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaveeraisi. Asiallinen käyttäytyminen tietysti kohdattaessa, mutta en näkisi tarvetta sen syvemmin väkisin tutustua.

Jos Emilia olisi pysynyt ystävänäni, jopa hieman välttelisin tuota uutta pariskuntaa halpamaisen tempun takia.

Vierailija
5/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
6/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin lähinnä miettimään, miksi hylkäsit ystäväsi tämän erotessa.

Vierailija
7/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse kavereitani heidän elämäntilanteensa mukaan. Jos joku vaatii vaitsemaan puolen, valitsen sen toisen. Näin ei onneksi koskaan ole käynyt.

En ymmärrä vastausta mitä tällä haetaan.

Vierailija
8/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina parheiden ystävieni puolella, eli en ehdoin tahdoin lähtisi kaveeraamaan, mutta toimeen tulisin, mieheni ystävyssuhteen vuoksi.

Vierailija
9/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
10/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät osaa ajatella asioita toisten ihmisten näkökulmasta, vaan vain omastaan. Pitäisi ymmärtää, että tällä ihmisellä on varmaan muitakin huolia jos on avioliitto juuri päättynyt pettämisen takia.

Vierailija
11/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
12/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango. Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. En tietenkään määrittele ihmisiä ennakkoluuloisesti vaan tutustun ihmiseen itseensä.

Vierailija
13/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hylkäsin ihan hänen käytöksensä vuoksi. Onnea vaan tielle, jotka jaksatte lopuuttomiin kuunnelle miten surkea joku mies oli ja miten tämä teki lastenkin elämästä ihan kamalaa.

Vierailija
14/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hylkäsin ihan hänen käytöksensä vuoksi. Onnea vaan tielle, jotka jaksatte lopuuttomiin kuunnelle miten surkea joku mies oli ja miten tämä teki lastenkin elämästä ihan kamalaa.

Hylkäsit hänet, koska hän purki pettäjämiehensä aiheuttamaa surua ja vihaa?

Vierailija
15/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tietenkin kaveri Emilian kanssa ja mieheni ystävän uuteen tutustuisin mielelläni.

Tämä johtuu siitä että olen aikuinen. En mustavalkoinen draamaqueen.

Toki olisi mahdollista että Emilia tästä suuttuisi mutta silloin hän ei ehkä olisi sellainen kypsä aikuinen ihminen joiden kanssa tykkään olla kaveri.

Nimenomaan asia ei ole niin että avioliitto päättyy koska toinen löysi uuden. Avioliitto päättyy koska liitto on paska. Uskoton kivitetään aina mutta mehän emme tiedä miten huonosti puoliso on häntä kohdellut. Tietenkään pettää ei saa mutta en minä sellaisesta ihmisiä rankaisemaan ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme