Milloin läksyt kuuluu tehdä?
Jäi pohdituttamaan toisesta ketjusta. Pitääkö läksyt tehdä koulun jälkeen vai saako tehdä aamulla ennen kouluun lähtöä?
Miksi?
Kommentit (13)
Kuka nyt haluaa aamulla herätä läksyjen vuoksi?
Mun mielestä joko koulun jälkeen tai vähän illemmasta esim klo 18.00 olisi sopiva aika? :)
Nukkuminen auttaa oppimista joten viimeistään edellisenä iltana.
Useimmissa perusasteen kouluissa läksyjä tulee niin vähän, että jos joka päivä noin puoli tuntia niitä tekee niin pysyy kärryillä ja pääsee lopulta amkkiin tai yliopistoon. Kannattaa tehdä hommat heti kotiin tultua.
Antti Löfberg
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt haluaa aamulla herätä läksyjen vuoksi?
Aamuvirkut
Tai kuten minä iltavirkku, ison perheen lapsi, joka tarvitsin oppimiseen hiljaisuutta ja rauhaa. Aamulla hiljaisuudessa meni aikaa vähemmän kuin illalla melussa.
Varmaan silloin kun on saanut juonen päästä kiinni ja se on vielä muistissa ja sitä tulee käännellä ja väännellä.
Itse tein heti koulun jälkeen, koska illalla ei ollut oikein aikaa harrastusten takia ja sitten oli liian väsynyt kun tuli kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sitä tuntia milloin ne pitää olla tehtynä
Komppi tälle
Vierailija kirjoitti:
Varmaan silloin kun on saanut juonen päästä kiinni ja se on vielä muistissa ja sitä tulee käännellä ja väännellä.
Ukki on pohjanmaalta. Muistan kun ala asteella kysyttiin uskonnontunnilla käskyjä nii vastasin siihen kun ukki käskee.
Tyttären mielestä heti koulun jälkeen. Pojan mielestä silloin kun äiti muistuttaa. "Ainiiiiin ne Läksyt!!" 😂
Ennen sitä tuntia milloin ne pitää olla tehtynä