Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hel.... Avioeron maksuista

Vierailija
01.10.2018 |

Tilanne lyhyesti se, että pitkään ollut ongelmia parisuhteessa, terapiat ym käyty. Yksi lapsi. En jaksanut enää miehen juomista ja yh-elämää, kun mies baarissa, yötä pois ym. Olen eronnut 20 v sitten, ja silloin avioerohakemuksen jättäminen oli maksutonta. Nyt tuli kirje käräjäoikeudesta, 200 € lasku! Olen todella pienituloinen, kohta tulossa kahden asunnon vuokrat päällekkäin irtisanomisajalta. Toimeentulotulotukea tuskin myönnetään tähän, oma päätöshän tää oli. Oltais voitu muuttaa vain asumiseroon, mutta silloin en olisi saanut asumistukea. On tää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällekkäisiin vuokriin voi saada toimeentulotukea, jos on erotilanne (=hyväksyttävä syy muutolle) ja päällekkäisiä vuokria ei voi välttää. Kelaan vaan selvitystä asiasta. Tuohon käräjäoikeuden laskuun voi hakea sossusta täydentävää toimeentulotukea.

Vierailija
2/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei kenenkään avioeroa makseta valtion rahoista.

T. veronmaksaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse erosin, niin hakemuksessa oli rasti kenelle lasku lähetetään. Siis kummalle . Silloin oli kakkososa kun. Ekan laittoi mies koulupäivän ja laskun minulle. Tokan laitoin minä helpottuneena ja laskun miehelle.

Vierailija
4/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja maksa itse erosi ja asumisesi. Ei ole yhteiskunnan eli veronmaksajien velvollisuus kustantaa sinun ryssimiesi parisuhteiden kustannuksia.

Hauska muuten, että vaikka on sinänsä täysin irrelevantti asia koko aloituksessa, niin tässäkin oli silti aloittajan heti kärkeen aivan pakko syyllistää mies ja julistautua itse marttyyriksi.

Vierailija
5/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja maksa itse erosi ja asumisesi. Ei ole yhteiskunnan eli veronmaksajien velvollisuus kustantaa sinun ryssimiesi parisuhteiden kustannuksia.

Hauska muuten, että vaikka on sinänsä täysin irrelevantti asia koko aloituksessa, niin tässäkin oli silti aloittajan heti kärkeen aivan pakko syyllistää mies ja julistautua itse marttyyriksi.

Älä huoli, minä voin veronmaksajana kuitata tuon että ap pääsee paskiaisesta eroon. Ole hyvä, sun verorahat voi mennä sitten johonkin muuhun.

Vierailija
6/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitäisi maksaa toisten avioero. Joillekkin tulee heti ensimmäisenä mieleen neuvoa kelaa ja toimeentulotukea. Kohta kun kaikkj hyväksikäyttää systeemiä, niin siitä ei ole avuntarjoaksi niille, ketkä sitä oikeasti tarvitsevat, eli vammaiset ja sairaat.

Vierailija
7/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos puoliso 7 vuoden avioliiton jälkeen pahoinpitelee, jää kiinni pettämisestä ja alkaa juoda, köyhän perheen lasten pitäisi vain joutua katsomaan tätä? Itsellä aikoinaan tuo tilanne, onneksi olin hyvätuloinen, oli varaa jopa viedä huoltajuusasia käräjäoikeuteen.

Vierailija
8/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa avioerossa muka maksaa noin paljon? Tasan kirjausasia vaan.

Vierailija
9/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, mistä arvelit että loisisin nyt sossutuilla? Veroja 21 vuotta maksaneena en koe syyllisyyttä siitä, jos joudun parilta kuukaudelta hakemaan toimeentulotukea. Kaikki eivät voi uudelleenkouluttautumallakaan asua pääkaupunkiseudulla ilman asumistukea. Marttyyrinleimaa odotinkin jo :D t. Ap

Vierailija
10/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, mistä arvelit että loisisin nyt sossutuilla? Veroja 21 vuotta maksaneena en koe syyllisyyttä siitä, jos joudun parilta kuukaudelta hakemaan toimeentulotukea. Kaikki eivät voi uudelleenkouluttautumallakaan asua pääkaupunkiseudulla ilman asumistukea. Marttyyrinleimaa odotinkin jo :D t. Ap

Tämä siis vastaus neloselle. Ap

Vierailija
11/11 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis vastaus neloselle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi