Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tiputteluvuoto kierukan laiton jälkeen käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
01.10.2018 |

Mulla tuli vain muutama tippa ihan laiton jälkeen. Eli onko vuoto tuota vai jotain hormonaalista vuotoa? Ja liittyykö kuukautisiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuule olla ihan vain pikkunaarmu limakalvossa.

Vierailija
2/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuoto tarkoittaa ns välivuotoa joka näyttää kuukautisten jämälle. Itselläni ns" tiputti " ekat pari kk sitten se oli ohi 👍

Vierailija
4/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuoto tarkoittaa ns välivuotoa joka näyttää kuukautisten jämälle. Itselläni ns" tiputti " ekat pari kk sitten se oli ohi 👍

Vierailija
5/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mirena pitää vuodot poissa, mutta asennuspäivänä holahti kunnolla, suosittelen kuukautissuojaa varmuuden vuoksi, arvaa oliko itselläni....

Vierailija
6/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että se kierukka on todennäköisesti livahtanut väärään reikään, eli persieseen

Vierailija
7/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputtelee edelleen. Mirenan laitosta 10 kuukautta. Parin päivän välein tulee pientä tiputtelua. Välillä on saattanut olla muutama viikko hiljaisempaa mutta enemmän tai vähemmän koko ajan on tiputellut. Annan tälle vielä pari kuukautta ja sitten poistatan, en tykkää yhtään.

Vierailija
8/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tiputtelee edelleen. Mirenan laitosta 10 kuukautta. Parin päivän välein tulee pientä tiputtelua. Välillä on saattanut olla muutama viikko hiljaisempaa mutta enemmän tai vähemmän koko ajan on tiputellut. Annan tälle vielä pari kuukautta ja sitten poistatan, en tykkää yhtään.

Täällä aivan sama tilanne. Kierukkaa mainostetaan liian vähällä tiedolla, minusta olisi ollut oikein hyvä että jo aluksi kerrotaan kuinka kauan näitä vuotoja voi olla, sitten asennuksen jälkeen kun valittaa saa kulla näitä ensimmäinen puoli vuotta voi olla hankalaa, supisteluja ja vuotoja, aknea ja ties mitä... Kyllä voin vaan suositella pillereitä kaikille, helppo lopettaa ja vaihtaa merkkiä ja etsiä itselleen sopivaa. Kovasti tämä kierrukan poisto täälläkin mielessä.

Vierailija
9/9 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodin 2 kk oikein kunnolla. Kehittyi tennispallon kokoinen kysta munasarjaan.