Aloin taas ryyppäämään
Janottanut jo useamman päivän aika kovasti. Nyt olin lounaalla ja siitä se alkoi. Nyt menossa pikku pullo bacardia. Vielä yksi palaveri ja sitten kiskomaan kunnolla. Yleensä tämä ensimmäinen yö kääntyy aamuksi. Mukava ajella huomenna töihin taksilla...
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tuo sinulle kestää? Oletko harkinnut mennä katkolle?
Yleensä noin viikon kerrallaan. Toistaiseksi olen päässyt selville ilman katkoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti ja ylpeä siitä?
Alkoholisti, mutta en erityisen ylpeä. Paremminkin neutraali.
Ihan uteliaisuudesta kysyn mitä teet työksi... Kansanedustaja vai miten voi humalassa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noin viikon kerrallaan. Toistaiseksi olen päässyt selville ilman katkoa.
Suosittelisin katkolle menoa.
On sulla ymmärtäväinen perhe. Mulla mies laittas pihalle tuollaisesta.
tuo alkaa olal normaalia suomessa, miehet alkoholisoituneet. itsekin huomannut että sekooäisemmäksi menee joka kerta, viimeksi meni 3 päivää juodessa eli pe-su. olin vielä stiletin ottanut mukaan kadulle ja sillä veistellyt serkkupojan partaa kadulla, onneksi toinen kaveri heitti stiletin sitten kaupan katolle. siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn mitä teet työksi... Kansanedustaja vai miten voi humalassa olla
Olen yksikönjohtaja tekniikanteollisuuteen kuuluvassa yrityksessä. En sentään kansanedustaja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, jos selviän ilmankin? Toki sitten jos en saa poikki muuten.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ymmärtäväinen perhe. Mulla mies laittas pihalle tuollaisesta.
Vaimo on ymmärtäväinen ja tietää minut tuurijuopoksi. Lapsilla on omat kuviot, ei niitä enää paljon näy, olin sitten selvinpäin tai juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Janottanut jo useamman päivän aika kovasti. Nyt olin lounaalla ja siitä se alkoi. Nyt menossa pikku pullo bacardia. Vielä yksi palaveri ja sitten kiskomaan kunnolla. Yleensä tämä ensimmäinen yö kääntyy aamuksi. Mukava ajella huomenna töihin taksilla...
Ennen vedin samalla tyylillä. Välillä en päässy edes kotiin asti. Palaverissa, kuun muut veti kahvia ja pullaa, niin minä vedin kahvia kossulla. Siitä sitten baariin säheltämään. Monet yöt työhuoneen sohvalla. Aamulla pastillia suuhun ja hymy päälle. Lopetin kokonaa juomisen, kun ei siitä tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota, että voisit olla vaaraksi muille, vaikka et itsestäsi niin välittäisikään? Tuon vuoksi.
Mietin, että onko tämä eräänlainen avunpyyntö? Että toivotko jonkun (työnantaja, joku muu) puuttuvan tai tarjoavan apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota, että voisit olla vaaraksi muille, vaikka et itsestäsi niin välittäisikään? Tuon vuoksi.
Miten se katko siihen auttaa? Enköhän minä ole ihan yhtä vaarallinen tai vaaraton olin tehnyt selviämiseni itse tai katkon avulla?
67päivää kirjoitti:
Mietin, että onko tämä eräänlainen avunpyyntö? Että toivotko jonkun (työnantaja, joku muu) puuttuvan tai tarjoavan apua?
Ei, jos olisi niin pyytäisin apua suoraan kyseiseltä taholta.
Hyvin meni palaveri ja nyt on pidetty iltapalaveria paikallisissa ravitsemusliikkeissä! Kuppi kallistuu ja hyvä on meno!