Heka Isonpellontie 6
Kommentit (21)
Itseäni kiinnosti myös kyseiset asunnot.
Katsoin kuitenkin, että voimalinjat kulkevat todella lähellä taloja.
En sen vuoksi hakenut sieltä asuntoa. eikö muita huolestuta lähellä olevat voimalinjat?
Kuinka niin lähelle voimalinjoja saa edes rakentaa asuintaloja
Vierailija kirjoitti:
Minä sain keskiviikkona
Monen huoneen asunnon sait?
Onko kukaan muu saanut? Ja onko voimalinjoista oikeasti jotakin haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnosti myös kyseiset asunnot.
Katsoin kuitenkin, että voimalinjat kulkevat todella lähellä taloja.
En sen vuoksi hakenut sieltä asuntoa. eikö muita huolestuta lähellä olevat voimalinjat?
Kuinka niin lähelle voimalinjoja saa edes rakentaa asuintaloja
Siinä on 110kV voimalinja, joten suositus on 40 metriä.
Olin myös vähän huolissani tosta voimalinjasta. Ilmeisesti kuitenkin kun 110kvn linjasta menee yli ton 40m, niin se magneettikentän voimakkuus ei paljoa eroa enää kotitaloudessa muutenkin sähkölaitteista tulevaa.
Joten otin tarjouksen vastaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain keskiviikkona
Monen huoneen asunnon sait?
Neljä huonetta
2pvä tuli ja tänään käytiin allekirjoittamassa vuokrasopimus, 4h.
Voi kun olisi natsannut opiskelija äiti asuu melkein 100neliö asunnossa käytännössä yksin tai pojan kanssa joka vuoroviikoin mulla ja isällä. Hain kaksioo mutta eipä kuulunut mitään :( olisin mielelläni luovuttanut tämän asunnon isolle perheelle 😬
Jakaakohan ne ekaks isommat kämpät? Vois kuvitella ettei kaikille kerralla lähetetä asuntotarjouksia ruuhkautumisen ehkäisemiseksi. Ens viikon vielä elättelen toivoa kaksiosta.
Ellei oo mennyt toisin päin et pienet laitettiin eka 😣 toivotaan 🙏
Varmaan ne on jaettu aika sekajärjestyksessä, mä sain alkukuusta jo kaksioon tarjouksen. Toivottavasti teillekkin vielä tulisi! :) Lokakuun aikana ne kaiketi oli takoitus tehdä.
Onnea vaan asunnon saaneille! Tuleeko tarjous sähköpostiin vai soitetaanko sieltä..? Taitaa kyllä olla jo tarjoukset tehty tähän kohteeseen, höh...
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan asunnon saaneille! Tuleeko tarjous sähköpostiin vai soitetaanko sieltä..? Taitaa kyllä olla jo tarjoukset tehty tähän kohteeseen, höh...
Kiitos! Siitä tuli tekstari ja sähköpostiin aluksi se ehdollinen tarjous, sitten piti lähettää liitteet ja tuli vahvistettu tarjous :)
Tänään on viimeinen päivä allekirjoittaa sopimus eli luulisi jos joku ei ota asuntoa vastaan niin ne menee uudelleen jakoon..
Kaksion saanut: millainen nykyinen asumistilanne sinulla on ja onko kuinka akuutti muuttouhka? kiinnostaa lähinnä siksi, onko mitään mahdollisuuksia saada asuntoa.
Minä sain keskiviikkona