Itse tehtyjä nukkeja
Tyttöystäväni tekee käsintehtyjä nukkeja, ostaa perusnuken kaupasta ja sitten neuloo mekon sen päälle. Hän tekee näitä tilaustyönä ja jos sinulla on omia toiveita, hän kertoo onko mahdollista toteuttaa. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä.
http://www.taitomaa.fi/k%C3%A4sity%C3%B6t/Koristenukke-Noy/51439
Kommentit (6)
Meillä oli joskus tuon tapainen matkamuistonukke.
Tämä on ehkä ylivarovaisuutta, mutta oletteko tarkistaneet mistään, voiko nukkeja myydä tuolla tavoin tuunattuna, vai rikkooko nuken valmistajan tekijänoikeuksia, tms.?
Mielestäni tässä ei ole kysessä käsintehty nukke vaan nukenvaate. Suloisiahan nuo mekot ovat, mutta sanavalinta on huono, mielestäni. Kyllä se koko nukke pitää olla itse ommeltu/virkattu/neulottu/veistetty ennen kuin sitä voi käsintehdyksi kutsua, kun tehtaaltahan tuo nukke itsessään on tullut. Mutta onnea myyntiin, söpöjä röyhelöitä! :)
Tuo on hyvä kysymys, toistaiseksi ei ole mietitty, kun nukkeja on myyty vasta pari. Toisaalta nuken valmistaja voisi olla tyytyväinen, kun heidän nukkeja on mennyt kaupaksi.
Et voi noin vain ostaa nukkea kaupasta, ommella sille mekkoa ja myydä itse tehtynä nukkena.
Ette siis edes ymmärrä itse myymäänne tuotetta, joka on nuken vaate, ei käsin tehty nukke.
Suloisia nukkeja :)