Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viitsinyt mennä papan seulontatutkimukseen

Vierailija
01.10.2018 |

Ei kiinnosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suotta. Eikä kannata muutenkaan käydä hammas- tai tavallisella lääkärillä. Kuollaan sitä kuitenkin.

2/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se pappa pärjää seulonnoissa ihan ilman apuasikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on turhaa kirjoitti:

Mitä suotta. Eikä kannata muutenkaan käydä hammas- tai tavallisella lääkärillä. Kuollaan sitä kuitenkin.

Eipä noissa ennenkään ole mitään ollut eikä sillä väliä olisi vaikka heti kuolisin.

Vierailija
4/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä päätös. ei syöpään kuole. syöpähoitoihin kuolee. kasvaimia on kaikilla.

Vierailija
5/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä; en ole käynyt minäkään en ensimmäisessäkään! Enkä mammografiassa.

Oma valintani, en kysy kenenkään mielipidettä enkä lupaa.

Vierailija
6/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä päätös. ei syöpään kuole. syöpähoitoihin kuolee. kasvaimia on kaikilla.

Et ilmeisesti tiedä, mikä on papilloomavirus ja miten sitä hoidetaan, jos se seulonnoissa havaitaan.

Vierailija
7/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän menin ja onneksi meninkin, että mahdollinen muhiva syöpäläinen huomattiin ajoissa.

Vierailija
8/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko: En viitsinyt mennä papan seulontatutkimukseen.

Jos olisi mummon seulontatutkimus, niin olisitko mennyt? 

Vierailija
9/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän menin ja onneksi meninkin, että mahdollinen muhiva syöpäläinen huomattiin ajoissa.

Hyvä juttu. Mulla ei ole mitään inspiraatiota elää mahdollisimman pitkään.

Vierailija
10/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä; en ole käynyt minäkään en ensimmäisessäkään! Enkä mammografiassa.

Oma valintani, en kysy kenenkään mielipidettä enkä lupaa.

Sama täällä!

Vierailija
11/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään noissa seulonnoissa käynyt. Enkä käy lääkärissäkään vain "varmuuden vuoksi"

Vierailija
12/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa otettiin toisen toimenpiteen yhteydessä papa, vaikka kovasti olinkin sitä mieltä että ei todellakaan oteta. Olin juuri saanut joukkoseulontakutsunkin, johon jätin menemättä. 

Onneksi hoitaja oli sitkeä ja papa otettiin, sillä muutoksiahan sieltä löytyi. Loop-hoidon jälkeen onneksi kaikki näyttäisi taas olevan kunnossa.

Vierailija
13/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos ei niin välitä, kuoleeko aiemmin vai myöhemmin. Jos taas välittää elämästään, mutta ei mene, pidän tyhmänä. Papakokeessa voidaan havaita hpv-virus tai syövän esiaste, jotka ovat tuossa vaiheessa hyvin hallittavissa. Näytteenotto kestää pari minuuttia.

Vierailija
14/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulontatutkimus on vaivaton. Olen käynyt aina.

Vierailija
15/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä mitään vaivaa olekaan. Haluan kuitenkin itse päättää tutkimuksistani.

Vierailija
16/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä mitään vaivaa olekaan. Haluan kuitenkin itse päättää tutkimuksistani.

Sinua ei haittaisi syöpä? Taidat oikeasti vain pelätä.

Vierailija
17/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohdunkaulan syöpä on maailmanlaajuisesti yleisin ja Suomessa kolmanneksi yleisin gynekologinen syöpä. Vuosittain todetaan 150–175 uutta tapausta. Viiden vuoden kuluttua taudin toteamisesta on elossa 90 % kohtuun rajoittunutta syöpää sairastavista.

Kohdunkaulan syövän esiintyminen on pienentynyt 1960-luvusta lähtien yli 80 % papaseulontojen vuoksi. Vaikka uusien tapausten kokonaismäärä on edelleen pienentynyt, on viimeisten 15 vuoden aikana todettu kohdunkaulan syövän lisääntyneen 20–39-vuotiaiden ikäryhmässä. HPV-virus (papilloomavirus, ks. «Papilloomavirus (HPV) ja kondylooma naisella»1) on merkittävä tekijä kohdunkaulan syövän kehittymisessä."

Moni muukin on tainnut jättää käymättä papa-kokeessa. Vai viitanneeko siihen että harrastetaan suojaamattomia yhdyntöjä...

Toki jos lisääntymisterveys ja muutenkin terveys ei ole etusijalla, voi jättää käymättä. Jotenkin tällaisesta aloituksesta tulee mieleen se että jos oireita on niin varmaan sitten jätetään menemättä myös lääkäriin ja annetaan luonnon hoitaa loput. Höh.

Vierailija
18/18 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei haittaisi syöpä? Taidat oikeasti vain pelätä.

Mitä pelättävää mulla muka on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi