Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appi haudataan perjantaina, en osallistu.

Vierailija
01.10.2018 |

Ei ole positiivisia tunteita ollut vuosiin häntä kohtaan, en aio niitä edes esittää kuoleman jälkeen.
Kyse on siis siitä että lopulta ymmärsin ottaa etäisyyttä ja pelastaa mielenterveyteni. Vuosia kestänyt haukkuminen ja mielivaltaisuus loppui vasta kun oma raja tuli vastaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. 

Vierailija
2/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että appi sai sinulta rauhan. Kauhea miniä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes miehesi tukemiseksi?

Vierailija
4/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun kai se valinta on. Itse osallistuisin puolisoni tukeakseni.

5/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut tuskin pahastuu. Mutta tarvitseeko puolisosi sinua vierelleen?

Vierailija
6/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan myös aitoutta. Olisi tekopyhää nyyhkiä tai olla inhontunteineen siellä muiden surijoiden seurassa. kuka siitä mitään saa? Miksi pitäisi puolison takia esittää teatteria? Eikö muutoin 24/7 voi sitten puolisoaan tukea asiassa?Hyvä Ap!

Vierailija
7/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa 2 metriä maata päällä riittää rajattomalle ihmiselle niin ei tarvitse hakea lähestymiskieltoa. Hae vasta jos kummittelee.

Vierailija
8/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt edes varmistamassa, että varmasti laitetaan kuoppaan.

Vierailija
9/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso antoi isänsä haukkua puolisoaan hän ei todellakaan tarvitse tukea hautajaisiin.

Vierailija
10/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanota vain sitten paheksunta myöhemmin kun et osallistu.

Vierailija
11/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä, minä, minä.

Mies ei välttämättä tiennyt isänsä haukkumisista yhtään mitään muuten kuin vaimon sanomisten kautta.  Kuollut ei varmasti tee pahaa kenellekään enää ja hän on puolison isä, joten puoliso tarvitsee kyllä vaimon tukea. Tekoitkua ei tarvitse vääntää, jos ei siltä tunnu.

Vierailija
12/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi on saattanut olla ilkeä sairauden ja epätasapainossa olevan lääkityksen takia.  Minun apelleni kävi juuri noin. Hänestä tuli minua kohtaan niin ilkeä, etten halunnut olla samassa huoneessa hänen kanssaan. Myöhemmin hän kyllä selitti asian, mutta anteeksi hän ei ole koskaan pyytänyt. Ei kai näe mitään syytä siihen, kun kerran ei ikään kuin ollut hänen syynsä. 

Kannattaa myös harkita, mistä tilaisuuksista jää pois. Tämä samainen appiukkoni jäi pois oman anoppinsa monttubileistä, koska mamma meni kuolemaan juuri kesäloman alla ja appivanhemmilla oli jo mopoiluloman venepaikat varattuna. Niinpä appi ajaa pörhelsi Espanjaan, anoppi kuoppasi äitinsä - ilman puolisoaan tukena - ja lensi perässä. Olihan se varmaan järkevä ratkaisu, mutta esimerkiksi mies sisaruksineen kyllä pahoitti siitä mielensä kovin. 

Vierailija
13/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
14/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Mulkkujen inisijöiden hautajaisiin ei pidä mennä, oli sitten vaikka läheistäkin sukua. Itse todennäköisesti tulen laistamaan sisaruksieni hautajaiset (olen nuorin, joten mahdollista on); miksi mennä jos vuosiin ei ole ollut missään tekemisissä ja ennen aina löytyi marisemista miten minun pitäisi elää ja olla.

Vierailija
15/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tässä taannoin yli 100 sivua kuinka rajaton ihminen tulee ulkoistaa omasta elämästä. Näin tein, kun ikävä totuus paljastui miehelle niin samoin teki hän. Ei mene myöskään hautajaisiin, eli tukea ei tarvitse.

Olemme jo vuosia pärjänneet ilman appea/isää, emme mene edes sen vuoksi sinne että sukulaiset ihmettelee.

On myös sellaisia vanhempia jotka ei toivoo omillensa hyvää. Voi pojat, perjantaina menee yksi sellainen maan poveen. En olisi minäkään uskonut ennen kuin omalle kohdalle sattui.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä