Pakko alkaa keskittymään vain ja ainoastaan rahan tekemiseen että pääsen paremmalle alueelle asumaan
Asun kaupungin asunnossa pohjois-helsingissä ihan ok kämppä vuokra pysynyt kohtuullisena ja juna,kaupat ja kirjastot lähellä,joten olen ollut ihan perus tyytyväinen.meno on ollut ihan siedättävää...tähän asti!
meininki on taantunut ihan ala-arvoiseksi.Typerien vanhenpien ,typerät varhais-teinit huorittelee soittaa suuta ,paskoo paikkoja ja kukaan ei uskalla puuttua asiaan.Olen kypsynyt välillä niin paljon että nyt menen ja sanon ihan asiallisesti että hei toi ei ole okei että voisitteko lopettaa,niin vastaus on jotain ihan käsittämätöntä paskaa.Muutaman kakaran "vanhemmille"olen yrittänyt sanoa että sovitaan pikkasen pelisääntöjä mutta yllätys vastaus on että huolehdi omista asioistasi.E i mitään kuria mitään ei saa sanoa pelkkää sitä itseänsä vaan takaisin.olen lopen kyllästynyt tähän läävä jengiin!!Nopeasti pitää päästä pois.elämänlaatu kärsii noista urpoista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Asun kaupungin asunnossa pohjois-helsingissä ihan ok kämppä vuokra pysynyt kohtuullisena ja juna,kaupat ja kirjastot lähellä,joten olen ollut ihan perus tyytyväinen.meno on ollut ihan siedättävää...tähän asti!
meininki on taantunut ihan ala-arvoiseksi.Typerien vanhenpien ,typerät varhais-teinit huorittelee soittaa suuta ,paskoo paikkoja ja kukaan ei uskalla puuttua asiaan.Olen kypsynyt välillä niin paljon että nyt menen ja sanon ihan asiallisesti että hei toi ei ole okei että voisitteko lopettaa,niin vastaus on jotain ihan käsittämätöntä paskaa.Muutaman kakaran "vanhemmille"olen yrittänyt sanoa että sovitaan pikkasen pelisääntöjä mutta yllätys vastaus on että huolehdi omista asioistasi.E i mitään kuria mitään ei saa sanoa pelkkää sitä itseänsä vaan takaisin.olen lopen kyllästynyt tähän läävä jengiin!!Nopeasti pitää päästä pois.elämänlaatu kärsii noista urpoista.
Asun myös kaupungin vuokra-asunnossa ja tämä ärsyttää minuakin. Tosin tilanne ei vielä omalla alueellani ole yhtä paha. Ennen kaupungin vuokra-asunnoissa asui normiperheitä, nyt asunnoissa asuvat eimautuvat narkkareiksi ja alkoholiongelmaisiksi. Tällaista puhetta olen saanut kuulla kun ihmiset eivät ole tienneet että asun kaupungin vuokra-asunnossa.
Itelle riitti kaatopaikalla asuminen. Rappu täytty sukunimistä jotka päättyy D kirjaimeen ja meno oli sen mukaista. Vaimon kanssa pankkiin ja rakennettiin talo ja ostettiin reilusti tonttia ettei metrin päähän kukaan pääse rakentaa. Nyt ei tarvi kuunnella eikä edes törmäillä niihin ihmisiin.
Ymmärrän ap:tä hyvin. Elämänlaatu tosiaan parani kun pääsi muuttamaan ongelmallisesta pikkukaupungin keskustasta naapurikunnan rauhallisempaan ja luonnonläheiseen alueeseen. Voimia projektiin!
Muut Länsi-Vantaalle, kehäradan varteen. Myyrmäen jälkeen on jo rauhallista ja parempaa seutua. Palvelut suht. samat kuin Helsingin puolella, mutta meno jo aivan toista. Kannattaa myös katsella asoja.
Asumisoikeusasunnossa on viihtyisää ja rauhallista ja vastike on edullisempi kuin vuokra. Hae sinäkin järjestysnumero ja säästä asunnon hintaa varten.