Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän vuoden kosmetiikka-adventtikalenterit OFFICIAL

Vierailija
30.09.2018 |

Muistatteko viime vuoden fiaskon erään kalenterin kohdalla? Olin niin tyytyväinen, etten tilannut sitä. Nyt alkaa taas tulla nettikauppoihin ja kauppoihin kosmetiikan beauty calendereita. Oletteko tilanneet?

Itselläni oli viime vuonna Body Shopin kalenteri, johon en oikein tykästynyt. Nätti pakkaus, mutta tuotteet vähän.. boring. Lookfantastic on tänäkin vuonna tulossa, siitä tein ennakkotilauksen. Asosin sivuilla on peräti 2 eri kalenteria ja Lushilla oma (tosin se ei ole kalenterimuodossa vaan kaikki samassa laatikossa).

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta noista Yankee Candle kynttilöistä? Sillä olisi kalentereita, mutta mietin että onko liian voimakkaita tuoksuja?

On liian voimakkaita, oikein esanssisia.

Suosittelen cire trudonin kynttilöitä miedoiksi tuoksukynttilöiksi.

Vierailija
42/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lookfantasticissa on nyt se lumenen ja ritualsin sekä nyxin meikkikalenteri. Rituals kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee!

Vierailija
44/75 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa on nyt uusi juttu tämän vuoden kalentereista! Ja tässä viime vuoden flopit ja tärpit.

Vierailija
45/75 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantasticin tarjoamasta MAC:n kalenteri oli loppuunmyyty. Olen yllättynyt.

Vierailija
46/75 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin just äsken Ritualsin kalenterin Feeluniquesta kun tänään sai 15% alennusta. Mun oli tarkoitus odottaa vielä pitempään hyviä tarjouksia, mutta sorruinkin jo nyt sitten. Googlettelin tota Ritualsia, josta mulla ei ole yhtään kokemusta ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. Haluan kokeilla jotain uutta viime vuoden L’occitanen jälkeen. Nyt sitten saa odotella ensin pakettia ja sitten luukkujen avaamista, jännittävää, johan tässä vanhakin nuortuu! 😊🎁😁

Vierailija
47/75 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lisää turhaa muovipaskaa ja puolet tuotteista jätetään käyttämättä. Ystäväni joka on "kosmetiikkafriikki" kusee varmaan ilosta hunajaa 🥀

Vierailija
48/75 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikaisempina vuosina ollut body shopin ja lookfantasticin kalenterit. Tänä vuonna tilasin lumenen. Lookfantasticin oli huippuhyvä viime vuonna, mutta tämän vuoden perusteella ei sytyttänyt. Body shopin kalenterissa oli liikaa kaiken maailman ripsientaivuttimia ja pesusieniä.

Vierailija
49/75 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yves rocherillakin on

Vierailija
50/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokamanin mainoksessa näytti olevan oma :)

Vierailija
51/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä tuotteita tuossa tokmannin kalenterissa on, tietääkö kukaan?

Tietääkö kukaan milloin noita essencen kalentereita tulee myyntiin? Tuleeko niitä tokmannille? Tai kärkkäiselle? Citymarketin sivuilla luki että myynnissä marraskuun alkuun mennessä. Taitavat varmaan loppua aika nopeasti kaupoista...

Vierailija
52/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä tuotteita tuossa tokmannin kalenterissa on, tietääkö kukaan?

Tietääkö kukaan milloin noita essencen kalentereita tulee myyntiin? Tuleeko niitä tokmannille? Tai kärkkäiselle? Citymarketin sivuilla luki että myynnissä marraskuun alkuun mennessä. Taitavat varmaan loppua aika nopeasti kaupoista...

Tokmannin sivuilla on tietoa niiden omasta kalenterista:

https://res.cloudinary.com/tokmanni/image/upload/5714156010473_et1.png

Vierailija
53/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen olisi kiva jos olisi oikeasti kivoja tuotteita eikä 10 eripunaista huulipunaa. Jotain ihania voiteita ja itselle sopivia meikkejä. Britanniassa ilmeisesti todella suosittuja, joka vuosi esitellään aamutelkkarissa näitä.

Vierailija
54/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, lisää turhaa muovipaskaa ja puolet tuotteista jätetään käyttämättä. Ystäväni joka on "kosmetiikkafriikki" kusee varmaan ilosta hunajaa 🥀

Niin, lentele sinä sitten niitä etelänmatkojasi ja kuse hunajaa.

Vierailija
55/75 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan joka vuosi lookfantasticin kalenterin ja sitten kokeilen lisäksi jotain muuta. Tykkään tuosta koska siinä tulee aina niitä vuoden aikana beauty boxeissa olleita (hyviä) tuotteita. Mitään "muovipaskaa" ja "käyttämättömäksi jäävää" ei tule, koska itselleni sopimattomat annan lahjaksi. Niitä ei tosin useita ole, mutta esim. liian tumma kulmaväri tai harmahtavan mauve huulipuna ovat menneet henkilöille, joille ne sopivat paremmin :)

Lisäksi nuo pakkaukset ovat laadukkaita ja näppärä askartelija voi uusiokäyttää ne seuraavana vuonna vaikka kummilapsille.

Vierailija
56/75 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna mulla oli kicksin kalenteri. En tykännyt siitä ja ystävä sai paljon niitä tuotteita kuten meikkisieniä pesusieniä ripsentaivutinta ja kynsiviilaa. 1 ainut huulipuna, ei mitään kivoja meikkituotteita. Iso pettymys. Tänä vuonna haluan essencen mutta sitä on vaikea saada tai sitten lumenen.

Vierailija
57/75 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Elevenillä ole omaa kalenteria? Hehän aikoivat ottaa opiksi viime vuodesta.

Vierailija
58/75 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan vaikeus

Vierailija
59/75 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan laittaa tänä vuonma joulupuu keräykseen kalenteri rahat. Tulee paljon parempi mieli kuin kicksin kalenterista viime vuonna.

Vierailija
60/75 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa essencen kalentereita?