Tämän vuoden kosmetiikka-adventtikalenterit OFFICIAL
Muistatteko viime vuoden fiaskon erään kalenterin kohdalla? Olin niin tyytyväinen, etten tilannut sitä. Nyt alkaa taas tulla nettikauppoihin ja kauppoihin kosmetiikan beauty calendereita. Oletteko tilanneet?
Itselläni oli viime vuonna Body Shopin kalenteri, johon en oikein tykästynyt. Nätti pakkaus, mutta tuotteet vähän.. boring. Lookfantastic on tänäkin vuonna tulossa, siitä tein ennakkotilauksen. Asosin sivuilla on peräti 2 eri kalenteria ja Lushilla oma (tosin se ei ole kalenterimuodossa vaan kaikki samassa laatikossa).
Kommentit (75)
lookfantasticissa on nyt se lumenen ja ritualsin sekä nyxin meikkikalenteri. Rituals kiinnostaa.
Iltasanomissa on nyt uusi juttu tämän vuoden kalentereista! Ja tässä viime vuoden flopit ja tärpit.
Lookfantasticin tarjoamasta MAC:n kalenteri oli loppuunmyyty. Olen yllättynyt.
Mä tilasin just äsken Ritualsin kalenterin Feeluniquesta kun tänään sai 15% alennusta. Mun oli tarkoitus odottaa vielä pitempään hyviä tarjouksia, mutta sorruinkin jo nyt sitten. Googlettelin tota Ritualsia, josta mulla ei ole yhtään kokemusta ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. Haluan kokeilla jotain uutta viime vuoden L’occitanen jälkeen. Nyt sitten saa odotella ensin pakettia ja sitten luukkujen avaamista, jännittävää, johan tässä vanhakin nuortuu! 😊🎁😁
Ihanaa, lisää turhaa muovipaskaa ja puolet tuotteista jätetään käyttämättä. Ystäväni joka on "kosmetiikkafriikki" kusee varmaan ilosta hunajaa 🥀
Mulla on aikaisempina vuosina ollut body shopin ja lookfantasticin kalenterit. Tänä vuonna tilasin lumenen. Lookfantasticin oli huippuhyvä viime vuonna, mutta tämän vuoden perusteella ei sytyttänyt. Body shopin kalenterissa oli liikaa kaiken maailman ripsientaivuttimia ja pesusieniä.
Tokamanin mainoksessa näytti olevan oma :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisiä tuotteita tuossa tokmannin kalenterissa on, tietääkö kukaan?
Tietääkö kukaan milloin noita essencen kalentereita tulee myyntiin? Tuleeko niitä tokmannille? Tai kärkkäiselle? Citymarketin sivuilla luki että myynnissä marraskuun alkuun mennessä. Taitavat varmaan loppua aika nopeasti kaupoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisiä tuotteita tuossa tokmannin kalenterissa on, tietääkö kukaan?
Tietääkö kukaan milloin noita essencen kalentereita tulee myyntiin? Tuleeko niitä tokmannille? Tai kärkkäiselle? Citymarketin sivuilla luki että myynnissä marraskuun alkuun mennessä. Taitavat varmaan loppua aika nopeasti kaupoista...
Tokmannin sivuilla on tietoa niiden omasta kalenterista:
https://res.cloudinary.com/tokmanni/image/upload/5714156010473_et1.png
Tuollainen olisi kiva jos olisi oikeasti kivoja tuotteita eikä 10 eripunaista huulipunaa. Jotain ihania voiteita ja itselle sopivia meikkejä. Britanniassa ilmeisesti todella suosittuja, joka vuosi esitellään aamutelkkarissa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, lisää turhaa muovipaskaa ja puolet tuotteista jätetään käyttämättä. Ystäväni joka on "kosmetiikkafriikki" kusee varmaan ilosta hunajaa 🥀
Niin, lentele sinä sitten niitä etelänmatkojasi ja kuse hunajaa.
Mä ostan joka vuosi lookfantasticin kalenterin ja sitten kokeilen lisäksi jotain muuta. Tykkään tuosta koska siinä tulee aina niitä vuoden aikana beauty boxeissa olleita (hyviä) tuotteita. Mitään "muovipaskaa" ja "käyttämättömäksi jäävää" ei tule, koska itselleni sopimattomat annan lahjaksi. Niitä ei tosin useita ole, mutta esim. liian tumma kulmaväri tai harmahtavan mauve huulipuna ovat menneet henkilöille, joille ne sopivat paremmin :)
Lisäksi nuo pakkaukset ovat laadukkaita ja näppärä askartelija voi uusiokäyttää ne seuraavana vuonna vaikka kummilapsille.
Viime vuonna mulla oli kicksin kalenteri. En tykännyt siitä ja ystävä sai paljon niitä tuotteita kuten meikkisieniä pesusieniä ripsentaivutinta ja kynsiviilaa. 1 ainut huulipuna, ei mitään kivoja meikkituotteita. Iso pettymys. Tänä vuonna haluan essencen mutta sitä on vaikea saada tai sitten lumenen.
Eikö Elevenillä ole omaa kalenteria? Hehän aikoivat ottaa opiksi viime vuodesta.
Taidan laittaa tänä vuonma joulupuu keräykseen kalenteri rahat. Tulee paljon parempi mieli kuin kicksin kalenterista viime vuonna.
On liian voimakkaita, oikein esanssisia.
Suosittelen cire trudonin kynttilöitä miedoiksi tuoksukynttilöiksi.