Tämän vuoden kosmetiikka-adventtikalenterit OFFICIAL
Muistatteko viime vuoden fiaskon erään kalenterin kohdalla? Olin niin tyytyväinen, etten tilannut sitä. Nyt alkaa taas tulla nettikauppoihin ja kauppoihin kosmetiikan beauty calendereita. Oletteko tilanneet?
Itselläni oli viime vuonna Body Shopin kalenteri, johon en oikein tykästynyt. Nätti pakkaus, mutta tuotteet vähän.. boring. Lookfantastic on tänäkin vuonna tulossa, siitä tein ennakkotilauksen. Asosin sivuilla on peräti 2 eri kalenteria ja Lushilla oma (tosin se ei ole kalenterimuodossa vaan kaikki samassa laatikossa).
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Lumene oli viime vuonna kiva, myös L'occitane ja TBS ollut aiemmin. Nyt tarkkailen vielä budjettia, raaskiiko tänä vuonna hommata jonkun.
Lumenea joku muukin kehui, mutta en ole hirveän tyytyväinen niihin tuotteisiin. Pelkään, että käy kuten TBS:n kanssa. Noissa ulkomaisissa kalentereissa on se kiva juttu, että voi etukäteen katsoa youtuben videoita eli näkee sisällön. Ja se ei multa ainakaan vie sitä jännitystä koska en todellakaan muista mitä ja minä päivänä sieltä oli tulossa :)
Pitääpä tutkailla tuota L'Occitanea. Joku kynttiläkalenteri voisi myös olla kiva, mutta tiedän vain Yankee Candlesin version enkä tiedä mistä sen tilaisin, ehkä amazonista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se fiaskokalenteri oli?
Annetaan sille firmalle mahdollisuus, eikä enää mennä siihen.. löytyy varmaan haulla. Ehkä tänä vuonna tulee sieltäkin jotain kivaa.
Elle ja Net-a-Porterin kalenterit olis kyllä luksusta..
Ehdottomasti kiinnostaa aihe. Itselläni oli viime vuonna TBS:n kalenteri, johon olin pääosin tyytyväinen. Tänä vuonna aattelin jotain toista kalenteria. Kiinnostavalta vaikuttaa ainakin kicksin kalenteri..
laittakaa vinkkejä kohtuuhintaisista kalentereista
Aattelin myös hankkia teekalenterin
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko viime vuoden fiaskon erään kalenterin kohdalla? Olin niin tyytyväinen, etten tilannut sitä. Nyt alkaa taas tulla nettikauppoihin ja kauppoihin kosmetiikan beauty calendereita. Oletteko tilanneet?
Itselläni oli viime vuonna Body Shopin kalenteri, johon en oikein tykästynyt. Nätti pakkaus, mutta tuotteet vähän.. boring. Lookfantastic on tänäkin vuonna tulossa, siitä tein ennakkotilauksen. Asosin sivuilla on peräti 2 eri kalenteria ja Lushilla oma (tosin se ei ole kalenterimuodossa vaan kaikki samassa laatikossa).
Mikä niistä Body Shopin kalentereista sulla oli? Mulla oli se 99 euroa maksava. Olin aika tyytyväinen sisältöön, vaikka siellä oli kyllä muutama turhakin juttu. Nyt ostin sen kalleimman 139 euroa maksavan. Tutkittuani sisältöä tulin siihen johtopäätökseen, että kalenterin sisältö on paljon parempi viimevuotiseeni verrattuna.
Ooh, sielunsiskoja! Kiinnostaa kyllä, ja aiheesta olen katsellut juutuubivideoita.
Tällä hetkellä suosikkini on Feeluniquen kalenteri, mutta suurin osa on vielä näkemättä.
Tänä vuonna hankkimatta jää kaikki Body Shopin kalenterit ja Cliniquen kalenteri. Muiden osalta on vielä harkinta auki. :)
L'occitane oli ainakin toissavuonna kohtuuhintainen ja kiva, kaikki tuotteet tulivat käyttöön vaikka osa aika pieniä olikin. Onko kellään kokemusta Biothermin kalenterista? Sitä harkitsin jo viime vuonna...
Lushin kalenteri ei vissiin ole vielä myynnissä? Jos on niin linkkiä please.
Näkeekö LF:n kalenterin sisällön jostakin?
Kertokaa enemmän tuosta fiaskokalenterista? Minkä firman ja mitä siinä sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa enemmän tuosta fiaskokalenterista? Minkä firman ja mitä siinä sitten oli.
Eräs ruotsalaislähtöinen kosmetiikan verkkokauppa paketoi joulukalenterin täyteen erilaisia ns. näytepussukoita ja firman mainoskrääsää. Firman palkkalistoilla oleva suomalaisbloggaaja hehkutti blogissaan huikean mieletöntä kalenteria, jonka tuotteiden arvo olisi yli 600 euroa ja siksi myyntihintakin oli vähän muita kalliimpi, noin 150 euroa... Kun totuus sitten paljastui, olivat ostajat aiheestakin käärmeissään.
Mua ärsyttää näissä ne tylsät tavalliset täytetavarat, kuten Kicksin kalenterissakin: pesusieni, kynsiviila, ripsientaivutin, yksittäinen sivellin. Paul&Joe kalenterissa on vain 12 luukkua ja olikohan neljä surkeaa meikkitesteriä niistä - siis pahvinpala, jossa vähän glitterluomiväriä kalvon alla. Sellainen näyte mitä (ulkomaisissa) lehdissä on esim. hajuvesistä.
En halua yhtään ylimääräistä kynsiviilaa tai ripsentaivutinta..
Kicksissä on myynnissä jo kauneusjoulukalentereita. Siellä näkyy olevan Essien, Kicksin, Nyxin, Lumenen ja Cliniquen kalenterit. Mulla oli viime vuonna Cliniquen kalenteri, mutta pettymyksekseni huomasin, että sisältö oli täsmälleen sama mitä viime vuonna! Tykkäsin kalenterista viime vuonna, mutta en kyllä osta täysin samaa kalenteria toistamiseen.
Laitoin tilaukseen kicksin joulukalenterin
Viimevuotinen Kicksin kalenteri oli tosi tylsä. Oliko siellä jopa yksi meikkituote, huulipuna?
Lumene oli viime vuonna kiva, myös L'occitane ja TBS ollut aiemmin. Nyt tarkkailen vielä budjettia, raaskiiko tänä vuonna hommata jonkun.