Lihava nainen, totaalinen turn-off?
Kommentit (13)
No ei...
Ja mihin se raja vedetään?
On mulle muttei kaikille. Kyllä lihavillekin löytyy tykkääjänsä. Ei silti kannata jäädä lihavaksi ihan vain oman terveytensä ja hyvinvointinsa vuoksi.
Niitähän on vaikka kuinka paljon miehiä joilla on oikein xl nainen fetissi. Paljon enemmän miehet tykkää lihavista kuin anorektikoista. Mulla on myös omaa kokemusta alastomasta suomesta kun liityimme sinne kaverini kanssa; hän yli 100 kg, minä 50 kg ja hänen kuvansa saivat paremmat arvostelut kuin minulla. Kommentteja sain hieman enemmän kuin hän mutta häntä pyydettiin enemmän treffeille kuin minua.
Entä: tyhmä nainen, ujo nainen, röyhkeä nainen, pienirintainen nainen, ylpeä nainen, itsekeskeinen nainen, pomottaja nainen, introvertti nainen, ohuttukkainen nainen, sairasteleva nainen, narttu nainen, takertuva nainen, laiska nainen, liikaa siivoava nainen, shoppaileva nainen, pienisilmäinen nainen, peräpukamista kärsivä nainen, jne. Aloittaja - suksi kuuseen, jos olet mies, et ansaitse minkäänlaista naista!
Vierailija kirjoitti:
Joillain on läskifetissi.
Älä viitsi...
Heti jos pitää 170cm pituiselle parempana painona 70 kuin 50kg, rinnastetaan johonkin force feeder-pervoon.
Ei vaikuta olevan.
Kahdesti avioitunut lihava nainen
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on läskifetissi.
Älä viitsi...
Heti jos pitää 170cm pituiselle parempana painona 70 kuin 50kg, rinnastetaan johonkin force feeder-pervoon.
Force feeder on kyllä eri fetissi kuin läskifetissi. Siinä on mukana ihan psykologistakin dominoimista.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta olevan.
Kahdesti avioitunut lihava nainen
Väittikö joku että maailmassa on vain yksi pervo mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta olevan.
Kahdesti avioitunut lihava nainenVäittikö joku että maailmassa on vain yksi pervo mies?
Ei, vaan että niitä pervoja miehiä riittää seurustelun lisäksi alttarille saakka. Böö.
Edellinen
Kyllä sopivan uhkea nainen on lottovoitto.
Jep