Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maailman paras ihminen.

Vierailija
29.09.2018 |

Ihmettelen miten minusta on tullut näin hyvä ihminen. Olen kaunis. Laiha. Mulla on paljon ystäviä. Mulla on Iso koti kaupungin keskustassa. Olen rikas. Olen asunut uudessa seelannissa. Japanissa. Ja Norjassa. Mul on Ferrari. Mul on iPhoneX. Saan melkein aina kymppi kokeista ja huonoin koe numero vain 9-. Sain viimevuoden keskiarvoksi 9,7. Olen syntynyt kesäkuun 21 päivä eli pisimpänä päivänä. Olen hyvä urheilussa. Pesiksessä. Futiksessa. Yms. Oon maailman paras ihminen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!

Vierailija
2/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä olet. Haluaisin kyllä aloituksesi perusteella vaihtaa aivoja sun kanssa tosi kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi?

Vierailija
4/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelen non minusta.

Vierailija
5/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin taidat olla, onneks olkoon.

Vierailija
6/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä et muuten tasan ole paras. Et lähelläkään.

Vierailija
7/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten minusta on tullut näin hyvä ihminen. Olen kaunis. Laiha. Mulla on paljon ystäviä. Mulla on Iso koti kaupungin keskustassa. Olen rikas. Olen asunut uudessa seelannissa. Japanissa. Ja Norjassa. Mul on Ferrari. Mul on iPhoneX. Saan melkein aina kymppi kokeista ja huonoin koe numero vain 9-. Sain viimevuoden keskiarvoksi 9,7. Olen syntynyt kesäkuun 21 päivä eli pisimpänä päivänä. Olen hyvä urheilussa. Pesiksessä. Futiksessa. Yms. Oon maailman paras ihminen.

Vielä kaiken lisäksi mul on hieno nimi (Anni) ja kaikki rakastaa mua.

Vierailija
8/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua

Vierailija
9/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mahtavaa :) Toivottavasti omatkin lapseni ajattelevat isona itsestään noin! Koska minusta he ovat maailman parhaat muksut <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi