Lue keskustelun säännöt.
vielä kantoliinailijat/rintareppuilijat!
05.05.2006 |
nyt kun tuo aurinko porottaa suht hyvin jo taivaalla,niin tulipa tänään mieleen,et uskaltaako vauvaa viedä sellaisessa paisteessa liinassa ulos? kun aurinkohan porottaa kuitenkin kasvoihin,vaikka aurinkolasit oliskin. ja miten sitten muuten,paistuukohan koko vauva siihen liinaan,kun ei siitä oikein tuulikaan taida päästä läpi viilentämään. vaunuissa/rattaissa on kuitenkin kuomu,joka hiukan varjostaa... vaikeaa tämä tämmöinen,kun ei tuo pieni mies vielä kerro itse,mikä tuntuu hyvältä/pahalta ! :)
kiitos jälleen kerran,jos joku jaksaa vastata!
aurinkoisia lenkkeilyjä kaikille :)
-annu-
Kommentit (2)
Leveälierinen hattu on hyvä suojaamaan suoralta auringonpaisteelta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kantoliina on nykyään about ainut paikka missä pikkumies suostuu nukkumaan ja mainitsemasi ongelmat olen ratkaissut seuraavalla tavalla:
Pikku-ukkeli on kokonaan liinan sisällä, vain otsasta näkyy vähän, ja sitä yritän varjostaa omalla leuallani, siis seistä niin päin ettei aurinko ota vauvan päähän, siitä aukosta kulkee myös ilma liinan sisään. Sinne liinaan olen tunkenut meidän 2,5 kuukauden ikäisen poitsun pelkässä vaipassa. Toistaiseksi on mennyt ihan ok, saa nähdä kun tulee vielä kuumempi...