Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen kaikista.

Vierailija
29.09.2018 |

Miten saada kateus ohi? Olen kateellinen kaikista ihmisistä: kauniista, hoikista, rikkaista, joilla on paljon kavereita, jotka matkustavat Islantiin, uuteen seelantiin, Japaniin yms. Jotka saavat mitä haluavat. Joilla on hieno koti kaupungin keskustasta. Paljon seuraajia ig:ssä. Hieno auto ja puhelin. Hieno nimi. Miten saada kateus ohi? Mitä voin tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maailman onnellisin. Ihminen. Rakastan itseäni. Ihmettelen miten näin hyvä tyyppi voi olla elämässä. Oon rikas paljon kavereita ja oon asunut japanis. Oon tosi hoikka ja kaunis.

Vierailija
2/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maailman onnellisin. Ihminen. Rakastan itseäni. Ihmettelen miten näin hyvä tyyppi voi olla elämässä. Oon rikas paljon kavereita ja oon asunut japanis. Oon tosi hoikka ja kaunis.

Just toi. Pitää elää itse sitä unelmaelämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tuolle mitään, koska kateus on sauraus samoin kuin mustasukkaisuus. Voit alkaa olemaan mulle kateellinen, koska sain tädiltäni miltei puolen miljoonan perinnön tekemättä sen eteen mitään. Hänellä ei ollut lapsia eikä miestä ja kävin lapsena hänen luonaan syömässä pullaa ja juomassa limpparia.

Vierailija
4/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin on diagnosoitu tuo kateus. Olen ollut nyt pari viikkoa saikullakin sen takia.

Vierailija
5/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siinä kolmenkympin tienoilla alkaa hälvetä, kun alat ymmärtää mitä rahan ja luksuksen eteen täytyy tehdä.

Vierailija
6/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
7/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata elämäänsä kadehtimiseen? Jollakulla voi elämä näyttää ulospäin täydelliseltä unelmalta mutta voi kuitenkin olla jo vaikka sairastunut parantumattomaan sairauteen.

Oma ainutkertainen elämä jää elämättä kun keskittyy liikaa muiden seuraamiseen.

Vierailija
8/8 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla ihan vaan luonteenpiirrekin. Jos olet kateellinen lähes kaikesta, niin vaikka olisit kaunis, rikas ja mitä nyt luettelitkaan, niin joku olisi vielä kauniimpi, rikkaampi jne ja olisit edelleen kateellinen.