Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellinen first world problem, astianpesukoneeseen liittyen

Vierailija
29.09.2018 |

Ollaan käytetty pitkään konetiskitabletteja, mutta nyt monestakin syystä tarkoitus on vaihtaa jauheeseen, olis halvempi ja annostelua voisi itse säätää jne.
Kaupassa kuitenkin kaikki nuo myydään pussimuotoisissa täyttöpakkauksissa, paitsi yksi, joka haisee niin paljon, etten sitä osta. Missä astiassa/purkissa te siis säilytätte jauhetta ja miten sen saa siististi purkkiin? Joskus vuosia sitten kun nuo oli muovipurkeissa, joissa oli kätevä annostelunokka mutta ei näköjään enää..
Ymmärrän että tää on fwp, mutta olisko silti jollakin jotain hyvää vinkkiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, ihan oikeastiko kaikki säilyttää sitä jauhetta siinä kaupan pussissa vaan..?

Vierailija
2/2 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin, olet tehnyt viisaan ratkaisun. Konekorjaajat ihmettelvät aina, että ostetaan niitä tabletteja, joissa on ihan liikaa sitä ainetta.Finish on hyvä pulveri ja ei haise pahalta niinkuin Sun.

Finishtäkin oli aikaisemmin siinä muovipullossa, ja minulla on se vielä tallessa, mutta ostaisin sellaisen jonkun muovipurkin, missä on tiivis kansi ja siinä pienellä kannella varustettu luukku.

Olen korvannut muropaketit sellaisilla purkeilla, mutta en millään muista, mistä olen ostanut. Olisiko Tokmanniltaa tai Prismasta. voisi olla kätevä pulverille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme