Työ johon olisi helppo päästä
Tarvitsen työpaikan ja myös osa-aikatyö sopii. Mihin työhön olisi helppo päästä? Lehtien puhelinmyyntityö ei kiinnosta mutta olisiko buukkaajan työ parempi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Postiin lajittelijaksi tai jakajaksi, pääsee ilman koulutusta.
Minä olen pariin otteeseen hakenut enkä saanut mitään vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla lienee suomalainen nimi, ei Postille pääse jollei ole luku- ja kielitaidoton.
Siivoojaksi toimistoon tai rappuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla lienee suomalainen nimi, ei Postille pääse jollei ole luku- ja kielitaidoton.
Valitettavasti minulla on ihan suomalainen nimi, ja luen ja kirjoitan melko sujuvasti :(
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla helppo päästä, mutta jaksaako kuinka kauan? Meillä on päivän tai pari työssäkäyneitä ollut. Jyvät karsitaan akanoista. Tämä "helppo" siivoustyö ei ole niin helppoa kuin luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut lajittelukeskukseen useita kertoja, tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla helppo päästä, mutta jaksaako kuinka kauan? Meillä on päivän tai pari työssäkäyneitä ollut. Jyvät karsitaan akanoista. Tämä "helppo" siivoustyö ei ole niin helppoa kuin luullaan.
Kevyt toimistosiivous kiinnostaisi mutta en jaksaisi tehdä 40 tuntia viikossa eri kohteissa töitä kiireisellä aikataululla. Usein pitäisi käyttää koneita myös. Rappusiivous ei ole helppa varsinkin kun kaikissa taloissa ei ole hissiä, hissi voi olla hidas/epäkunnossa ja joissakin rapuissa voi olla sotkuja (koiran/ihmisten jätöksiä tms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aina kieltävän vastauksen. Olenkohan tradenomina ylikoulutettu?
Puhelinmyyjä lienee ainut, jonne nykyisin pääsee kirjaimellisesti vain menemällä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaaditaan kokemusta tai alan koulutus. Niitä töitä sen verran hakenut, että tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen työpaikan ja myös osa-aikatyö sopii. Mihin työhön olisi helppo päästä? Lehtien puhelinmyyntityö ei kiinnosta mutta olisiko buukkaajan työ parempi?
Samanlaista myyntityötä se buukkaaminen on kuin lehtienmyynti. Tuote vain eri. Jos puhelinmyynti ei kiinnosta, ovat vaihtoehtosi käytännössä nollassa. Minnekään muualle ei ole helppo päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaditaan kokemusta tai alan koulutus. Niitä töitä sen verran hakenut, että tiedän.
Ulkom. opiskelijat tekevät tätä työtä ilman alan koulutusta, ovat usein käyneet kauppiksen omassa maassaan.
Paljonkos niitä työttömiä olikaan Suomessa? Eli joo, unohda mahdollisuus helposta töihin pääsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkom. opiskelijat tekevät tätä työtä ilman alan koulutusta, ovat usein käyneet kauppiksen omassa maassaan.
Mistä tiedät paljonko ovat tehneet siivoustyötä omassa maassaan? Voi olla, että hyvinkin paljon. Minulle ainakin järjestäin vastattu, että koulutus tai kokemus alalta on välttämätöntä.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi. Hyllyttäjäksi kauppoihin. Kahviloihin ja ravintoloihin tiskaajaksi. Varastotyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaiseksi avustajaksi. Hyllyttäjäksi kauppoihin. Kahviloihin ja ravintoloihin tiskaajaksi. Varastotyöhön.
Ensimmäiseen ehkä joo, riippuu vähän tapauksesta. Hyllyttäjäksi ei. Kahviloihin ja ravintoloihin ei erillisiä tiskaajia palkata (vakihenkilöstö hoitaa). Varastotyöhön vaaditaan trukkikorttia yms.
Auttaisi asiaa, jo ap kertoisi koulutustaustaansa, työkokemustaan ja muuta osaamistaan.
Tiskaajaksi. Sitä työtä ei tosin pitkään jaksa, mut osa-aikaisena saattaa mennä jonkin aikaa. Raskasta, meluista ja huonosti palkattua.