Olen kateellinen kaverilleni.
Hänellä on kaikkea. Iso kämppä kaupungin keskustasta. Paljon rahaa. Matkustaa kaikkealla minne itse halun. Hoikka, kaunis, ja terve. Itse olen pullea, Ruma, ja Masentunut. Hänellä on paljon seuraajia IG:ssä. Itsellä vain 25. Hänellä on paljon kavereita. Itsellä kauhean vähän.
Kommentit (2)
Masentuneena nyt on vaikea tehdä asioita mistä nauttii sen ymmärrän.
Ikä ei ole minkään mittari. Vaikka monet elää maailmassa jossa kaikilla olisi sama sisäinen kello, pitää olla työ, menestynyt, lapsia, rahaa tässä ja tässä ajassa. Paineita on vaikea välttää Mutta paras on lopettaa muiden katselu ja keskittyä itseensä ja arvostaa itseään koska se on todellisuutta ja se oikeasti vie sinua eteenpäin eikä muiden "upeista" elämistä uneksiminen. Miksi ketään kiinnostaa mitä toinen tekee, sitä paitsi heidän elämäntapansa ei saata sopia sinulle vaikka kuinka näyttäisi kulissit olevan kunnossa.
Keskity itseesi ja etsi oma onnesi. Ole realistinen ja elä omalla vauhdillasi, saavuta tavoitteesi omalla ajalla ja nauti niistä mitä olet jo saavuttanut. Sillä ei ole mitään väliä onko se muiden mielestä saavutuksia vai ei koska se ei muille kuulu.
Itselläni on paljon saavutuksia elämässä. En ole rikas, en ole laiha, mutta olen ylpeä itsestäni ja niistä henkilökohtaisista saavutuksistani mitä minulla on ^_^ Usko itseeni vie minua hitaasti eteenpäin. Olen itsekkin 25 ja sairastin masennuksen nuorempana ja vaikeaa on ollut mutta tajusin mitä elämässä eniten arvosta ja haluan saavuttaa. Eivätkä ne ole suuret rahamäärät, upea omakotitalo sun muut. Opetelkaa itsensä tuntemista ja oppikaa mitä oikeasti arvostatte ja haluatte elämässä, mihin tavoitteisiin omat energiavaranne haluatte laittaa ja kuvitelkaa onko se sitten sen arvoista vai teettekö sen vain sen takia koska muutkin tekevät.
Laihduta ja ala tekemään asioita joista nautit?