Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän äidit soittelee/viestittää?

Vierailija
29.09.2018 |

Ja oletko sinkku vai suhteessa?

Itse olen sinkku ja äiti soittaa/tekstailee joka halvatun päivä.Olen varmasti kamala mutta en aina jaksaisi.En aina vastaa jos soittaa ja viestiin voin vastata lyhyesti tai myöhemmin.Monta kertaa viikossa pitäisi käydäkin.Ei hän sisaruksiani häiritse mutta heillä onkin perheet.En ilkiä sanoakaan että on rasittavaa kun en halua loukata mutta joka päivä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on jotain asiaa, maksimissaan noin kerran kuussa. Meillä ei oo ikinä ollu tapana lähetellä viestejä tai soitella muuten vaan tai pelkkiä kuulumisia kysyäkseen. Olen suhteessa mutta ihan samanlaista oli sinkkunakin.

Vierailija
2/3 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa kun olin sinkku, parisuhteessa hieman harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus soitellaan enemmän joskus vähemmän. Tällä hetkellä noin kerran viikossa. Olen sinkku.

Jos yhteydenpitotahti ahdistaa toista, niin se usein kielii toisen "riippuvuudesta" toisesta. Ja kyllä lähes päivittäinen soittelu/viestittely ahdistaa useimpia, jos se todella on jatkuvaa ja siihen sisältyy selvästi toive että toinen aina vastaa. Ihan sama mikä suhde kyseessä. Ei toisia saa vainota, vaikka läheisiä oltaisiinkin

Sinuna vähentäisin vastaamista asteittain. Esimerkiksi alkuun joka toinen päivä, sitten pari kertaa viikossa, kerran viikossa. Kun tuolla tavalla vähittäin vihjaa, niin normaali ihminen itsekin hoksaa vähentää eikä tee siitä numeroa. Jos toinen osapuoli ei osaa mukautua, niin terapiaahan hän tarvitsee eikä sinua juttuseuraksi.

Tiedän että viestini vaikuttaa tylyltä, mutta joskushan sinun on se napanuora leikattava. Et kai voi jatkaa itseä ahdistavaa tapaa vain ettei äidille tule paha mieli. Koetko ylipäätään jotenkin olevasi vastuussa että äidilläsi on hyvä mieli? Haluan vain sanoa sinulle, että on ei ole. Äitisi on ihan itse vastuussa hyvästä mielestään ja sosiaalisesta elämästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän