Ketään kampaajaa paikalla? En kehtaa mennä kampaajalle :(
Haluaisin jotain uutta ilmettä hiuksiin, mutta en kehtaa varata aikaa kampaajalle, sillä pehkoni on ihan kauhea :( käytän päivittäin hoitoainetta ja pari kertaa viikossa hiusöljyä, mutta silti latvat ovat kuivuneet, kaksihaaraisia on kaikkialla ja tuntuu koskettaessa ihan harakanpesältä. En ole käynyt vuoteen kampaajalla rahatilanteen vuoksi, nyt olisi kuitenkin varaa mennä.
Mitä ajattelisitte, jos tällainen peikko tulisi teidän kampaamoon? Haluaisin mennä käytännössä niin, että sanon kampaajalle että saa vapaat kädet leikata sellaiseen malliin, joka kampaajasta minulle sopii, mutta en tiedä onko se jotenkin tavatonta. Väriäkin ehkä haluaisin, mutta en tiedä onko se huono idea kun hiukset ovat jo valmiiksi aika kuivat ja huonokuntoiset.
Kehtaisinko varata ajan ja kannattaako jo varausvaiheessa sanoa että tilanne on aika huono? :(
Kommentit (4)
Rohkeasti vain kampaajalle, sinä olet maksava asiakas ja kampaajan kuuluu kohdella sinua kuten ketä tahansa muuta asiakasta.
Ajattelisin, että hyvä kun tulit ja että laitetaan hiukset kuntoon
Ehdottomasti kehtaat, ja kannattaa myös mainita aikaa varatessa mikä on tilanne ja mitä kaikkea toivot tehtävän, jotta kampaaja osaa varata tarpeeksi pitkän ajan sinua varten. Varmasti kampaaja ei pistä pahakseen jos saa käyttää ammattitaitoaan ja luovuuttaan tekemällä juuri sinulle sopivat hiukset. Ainoa huomio, että jos annat vapaat kädet, niin tarkoita sitä myös. Eikä tyyliin "haluaisin jotain erilaista, mutta ei saa lyhentyä oikeastaan yhtään eikä saa vaihtaa väriä eikä ainakaan permanenttia jne." Anna kampaajan pistää parastaan ja nauti lopputuloksesta! :)
Mulla sama tilanne, mutta ei varaa kampaajaan. Ajattelin leikata itse. Menet vain rohkeasti! :)