Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Koetko "pääkokkina" huonoja tuntemuksia jos perheenjäsenet on ylipainoisia?
28.09.2018 |
En ymmärrä sitä erästä ohjelmaa jossa ylipainoiset ei pääse sängystä ja joita sitten ruokitaan sinne sänkyyn. Jotenkin käsittämätöntä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Päinvastoin, koen hyviä fiiliksiä että olen onnistunut ruokkinmaan perheeni ja jokaisella on jotain mistä ottaa kiinni. Siitä näkee talon vaurauden kun on porukka hyvässä kunnossa ja jenkkiautolla sitten joka paikkaan. Autolla joka oikein hotii bensaa.